rosamelk Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Sønnen min har bare en testikkel i pungen, den andre har ikke falt ned ennå. Flere med gutter som har det på samme måten. Hva har dere fått beskjed om av lege/helsesøster? De må opereres har jeg hørt, men når gjøres det??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hvor gammel er han da? Vår gutt er 3.5 og har først nå etter å ha vært på sykehuset der de har klemt litt ekstra fått de ca ned i pungen. Det er ikke noe å bekymre seg over mens de er små. Ser du dem f.eks når pungen er slapp ved feber eller etter bad? Noen kan trenge en operasjon og da vil denne som regel bli foretatt før de begynner på skolen.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Min eldste hadde også bare en testikkel når han ble født. Men den kom ned i løpet av de første månedene etterpå. På de fleste så kommer de/den ned i løpet av det første året. Det er først etter den tid at de vurderer å operere for å få den/de ned. Operasjonen blir foretatt før skolealder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå