Gå til innhold

Jeg kom hjem nå.......OG

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer har latt gutten vår sove siden kl 20 helt til nå, normalt bader jeg han kl 20 og så får han mat og legger seg, bør jeg vekke han nå ? Og så ta stellet ? Dette ødelegger jo hele rytmen, blir helt fra meg jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Skrevet

He he, forskjell på oss. Jeg skulle ønske snuppa her hadde sovnet kl 20, men hun ligger fortsatt våken...

Skrevet

joda, det er fint det, men han våkner igjen, for magen hans SKAL ha mer mat enn dette.... ! sover aldri ut natten !

Skrevet

En kveld ødelegger sjeldent for en godt innarbeidet rutine. Hva med å prøve å se hvordan det går hvis det er lenge siden dere prøvde å legge han så tidlig? Kanskje han sover......og hvis han ikke gjør det så er det bare å gi han mat:-)

Skrevet

jeg hadde tatt han opp og mata han i søvne.. pupp ??? flaske? og lagt han rett ned igjen.lat som det er natta liksom... det skjedde oss her om dagen.. gikk helt fin dagen etter.,.han er 3,5 mnd:)

Skrevet

takk for tips :) da skal jeg lure i han puppen ti hi

Skrevet

jeg gjorde det på mini i hvertfall.. han spsite i søvne han da;)

hi hi

lykke til;)

Skrevet

Eg hadde ikkje vekket han. skjedde med tulla mi også ein gang (ca 3 mnd), eg valgte å ikkje vekke ho. Og ho sov frå 19-8. Men skal ærlig seie at eg sov ikkje så godt den natta, for det var jo uvanlig, :) Men no sover ho frå 19-8 (20-8, variere). Er snart 9 mnd.

Skrevet

:)

Min har hatt grøt kl19.30 og sovnet 21.30 i det siste men i dag så sov han så g odt fra 1715 at jegi ikke vekket.

kl 2130 ville han ha pupp ga masse og kl 22 sov han og var trøtt sover godt nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...