Gå til innhold

Stressa baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reagerer babyene deres hvis f.eks. det er mye folk rundt den, og det f.eks. er mye bilkjøring, fram og tilbake, styr og "uro"? I såfall, på hvilken måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja definitivt!. Gutten min har gjort det siden han var født og kan fortsatt bli veldig stressa selv om det er lettere å tolke han og roe han nå. Han blir sliten, sutrete, ekstremt mammadalt og vil ikke sove eller spise.

Skrevet

Jeg lurer på om min gulper vanvittig mye mer i sånne situasjoner... Når han blir sliten. Spiser mindre, sover mye, og gulper noe så sinnsykt... Er det mulig tror dere?

Skrevet

Synes det høres veldig mulig ut, ja... Babyer kan vel reagere akkurat som oss voksne. Og for dem så er jo alt i hele verden nytt, så de blir nok fortere stressa enn oss voksne...

Skrevet

Japp, hun gråter mer, viser at hun er utilpass. Noen ganger kanskje fordi vi lettere overser at hun er trøtt når vi er på reise/handletur? (8 mnd)

Skrevet

Nei hun er så vant til det. Har hatt mennesker og lyder rundt seg fra hun ble født. Reagerer nesten ikke på noe. Sover godt selv om det er mange mennesker rundt.

Skrevet

min er litt som solsikke skriver men like vel ikke. Han er vant til det meste. etter jul ble det like vel for mye Han ble utilpass i ettertid og sov dårligere og spiste dårligere

Sovner alltid dårligere til brå lyder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...