Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Tusen takk for svar ) Jordmoren på sykehuset sa ikke noe om at det kunne komme en ny, så ble litt redd. Hun sa det sikkert bare var utflod, men jeg kan ikke skjønne at det er det var. Har litt peiling på utflod og har det til vanlig. Men det var laaaaangt ifra sånn. Det var en ganske stor klatt. (unnskyld detaljer) Men da håper jeg det kommer en ny ) Jordmoren var veldig kort mot meg, så fikk ikke noe særlig informasjon for å si det sånn. Men det var beroliggende å høre din erfaring ) Takk!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hei! Jeg hadde samme erfaring som deg, dessverre... Jordmor på sykehuset var ikke hyggelig eller hjelpsom mot meg heller. Ga meg omtrent ingen info. Jeg kjente igjen slimproppen fra forrige svangerskap, og ble livredd for at jeg var i ferd med å få åpning! Det ville jo i tilfelle kunne føre til en sen abort... Skrekk og gru! Var hos fastlegen, hun undersøkte oppi der, og konstanterte at mormunnen var lukket, og at alt så normalt ut. Skal likevel få en ekstra ul, siden det var litt blod i min slimklump. Ser du er omtrent like langt på vei som meg. ) Litt trygt å se at vi er flere som opplever det samme! Lykke til videre med mai babyen din!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Prøvde jordmor å si til deg at det ikke var slimproppen eller sa hun at det var den? Tar du det helt med ro nå eller lever du som vanlig å drar på jobb osv.? Ja, det er greit at det er flere når man ikke alltid får den informasjonen man trenger. Lykke til videre du også )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg var aldri på sykehuset, så ingen har sjekket om det virkelig var slimproppen som gikk. Fastlegen min sjekket bare at mormunnen var lukket. Jeg er student, og har fortsatt på skolen og lever som normalt. Har latt være å bade i badekar, selv om man visstnok godt kan gjøre det selv om slimproppen har gått. Har også tenkt å stå over sex til jeg har fått en UL ekstra. Sikkert ikke nødvendig, men det føles best sånn. Jeg spurte legen om jeg skulle ta noen spesielle hensyn, og fikk til svar at det ikke var nødvendig. Men jeg skulle ikke legge ut på langtur, sjaue, løfte tungt ol. siden jeg er plaget av bekkenløsning vil det si å leve som jeg gjorde før hele "proppe episoden" Men det satte en liten støkk i meg, plutselig gikk det opp for meg at det faktisk kan gå galt! Derfor er jeg litt overnervøs om dagen. ) Regner med det går over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå