Gå til innhold

Dere som ammer 9-10 mnd babyer. Ønsker mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger i døgnet får de pupp? Er de selv interessert i den eller er det fordi dere selv gir dem/tar initiativet til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann får pupp 3 ganger i døgnet. Holder på å trappe ned, da jeg skal begynne å jobbe om ca. en måned. Han ønsker selv pupp...

Skrevet

Gutten min er 9,5 mnd og får pupp på morgenen før vi står opp og på sengekanten på kvelden før han legger seg. Da ønsker han pupp selv.

Jeg prøver å lure i han noen dråper i forbindelse med ettermiddagsluren oxo. Han vil ikke ha ellers i løpet av dagen.

Skrevet

fast: i senga om morgenen,og kveldspupp.

+ så ofte han vil ha ellers.varierer litt.vet ikke helt hvor mange ganger det blir i løpet av en dag.4-5 tilsammens kanskje

Skrevet

Tulla er 8,5mnd og får fortsatt pupp før alle faste måltider + morgen og kveld. På dagtid er det ikke alltid den store interessen, men hun tar som regel initiativet selv.

Skrevet

Min sønn er født 4. april. Og det er helt likt som hos deg. Morgen og ettermiddag og kvelden. Syns liksom det er litt lite, men godt å høre at det ikke er bare min som ikke bryr seg så mye om puppen.

Ble litt lettet kan du si!

Skrevet

Morgen

Midt på dagen (av og til formiddag + ettermiddag)

Kveld

Natt (dessverre..., sliter med tenner og det er eneste som roer han....)

Så det blir vel 4-5 ganger. Han får vann til måltidene

Skrevet

Sønnen vår er 9 mnd og får pupp frokost, lunsj, middag og kvelds. Pluss 3-4 ganger i løpet av natten. Han river i klærne mine og leter etter puppen. Om natten sover han mellom oss noe som gjør at han kjenner lukten og vil ha. Hadde han sovet på eget rom, hadde sikkert antall amminger om natten blitt færre. Men vi koser oss vi. Han får jo det beste..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...