Gå til innhold

Noen andre her som driver med scrapbooking?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så gøy å klippe og lime bilder og sette det litt pent inn i album. Ulempen med at man bruker så lang tid er jo at man aldri kommer ajour, da. (Spesielt siden man bruker tid her på DIB i stedet for å sitte med fotoalbumet)... :oD

 

Jeg holder nå på med desember -04, så jeg må nok sette opp farten litt. Problemet er jo at etter at Karsten kom så har jeg mindre tid til å holde på med album, men jeg tar masse mer bilder...

 

Et lite tips til dere scrappere (om dere ikke har oppdaget det selv, da!) er at på Nille selger de sånne fine tema-pakker med ark og klistremerker. Scrappe-utstyr er jo dyrt, kjekt når sånne kjeder også kan ta inn litt ting! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ahr ikke holdt på med det tidligere,men skal begynne. Har lyst å lage en bok til lillegutt så. Var å kjiket litt på saker å tingdet er jo kjempe dyrt for alt av scrapbook utstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt enda,men fikk et sånt scrapbookingsett i julegave. Må vel sette igang snart. Huff ,mange bilder å sette inn i album. Blir bare liggende i skuffa og der blir de som regel liggende. Må jo ha tid også. Føler at bare tida flyr avgårde,snart er Liam 7 mnd.! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempedyrt med alt sånt. Hender Panduro har salg, bruker å handle inn litt da. Og så har som sagt Nille fått inn endel forskjellige pakker. Det går vel også ann å handle inn pakker med ensfarget papir. Pass bare på å få syre-fritt papir, ellers ødelegger du bildene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og tittet inne på www.scrapping.no

Sååå masse fine sider der. Skulle ønske jeg hadde tid og penger til å gjøre det så flott som det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her scrappes det. Har gått to kurs for å få litt ideer. Synes det er kjempe gøy, men som du sier tiden strekker ikke alltid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scrapper dere da alle bildene deres, eller har dere noen album med "vanlige" bilder og så scrapper dere bare spesielle bilder? I så fall, hvilke bilder scrapper dere?

 

Jeg gjør det ikke så ekstremt flott og fint som jeg ofte finner bilder av på scrappesider. Jeg scrapper nemlig ALLE bildene mine, så det har jeg rett og slett ikke tid til... Fikk gjort litt mer siden i går, så nå er jeg faktisk kommet til mars-05!! :o)

(Men totalt sett har jeg bare laget tre sider, så det var ikke så mye som skjedde de månedene tydeligvis!!) :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempelyst til å scrappe album til Tiril..

Sånn fra magebilder til nå og fremover... Kom gjerne med tips!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på om jeg skal lage scrappe album til Karsten. Men jeg er litt redd for at det tar for mye tid. Og når jeg først har begynt prosjektet klarer jeg neppe å stoppe... Har jo også tenkt på flere barn etter hvert, kan jo ikke gjøre forskjell... Er derfor litt usikker på om jeg virkelig skal begynne. Jeg tenkte derfor i stedet å lage sånn fotobok som enkelte av de foto-tjenestene på nettet tilbyr... Tenkte da å lage en bok i fire eksemplarer, en til hver bestemor, en til oss og en til ham... :o)

 

Det går i hvert fall ann å få masse ideer dersom man søker på scrapbooking på internett. Masse flotte sider man kan titte på og få inspirasjon av! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med fotobok henger jeg meg med på! Har bilder fra eldstemann ble født fortsatt i en boks, og den er et eller annet sted i oppussingskaoset vårt:-( Men det virker jo lurt å laste opp bildene, og lage et fint album direkte på en av disse linkene. Tror det passer for en mamma som meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scrapper ikke alle bildene. Velger ut de fineste og morsomste og bruker de.

Ellers så ga vi bort fototbøker til besteforeldre i julegave, de ble veldig fine og kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...