Gå til innhold

paracet

Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff...lurer på så mye idag..sukk...har gått med konstant hodepine i hele dag,det verker så vondt at i e småkvalm,men tør ikke ta noe paracet..e 15+3 no.noen som har erfaringer om det??meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan fint ta paracetamol/paracet. Opptil 2 om gangen. Men selvfølgelig med måte! Har selv en jævlig hodepine, og spurte legen min. Hun sa det ikke var noe farlig for fosteret.

Skrevet

Du kan trygt ta paracet! Babyen har det jo heller ikke godt når du har det vondt. Jeg har tatt 1 gram paracet 4 ganger til nå i svangerskapet. Og i forrige tok jeg også flere ganger. Dette har legen min også sagt!

Skrevet

Du kan ta Paracet, men ingen andre "hodepine-tabletter"....!

Globoid, Asprin etc. er No no no... Men Paracet kan du ta.

Ta to og legg deg ned. :)

Skrevet

Både paracet og paralgin forte (resept) kan brukes under sv.skapet. Fikk selv paralgin forte for smerter på Rikshospitalet. De sa det var helt ok å bruke.

Skrevet

kun opp til 2 om dagen??man kan ta mer enn det,det står på pakken hva man kan ta!!og jeg har også tatt paralgin forte i mitt 1 svangerskap,skrevet ut på sjukehuset faktisk..men ibux bør du holde deg unna ja!

Skrevet

legen min sa jeg kunne ta 1 gram 3 ganger daglig (det tilsvarer 6 tabeletterpr. dag) hvis jeg hadde veldig vondt i ryggen.

Skrevet

oki.takk for svar.. :-) får ta imårra tili vis det ikkje e nokka bedre...får heller legge seg istedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...