Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 huff...lurer på så mye idag..sukk...har gått med konstant hodepine i hele dag,det verker så vondt at i e småkvalm,men tør ikke ta noe paracet..e 15+3 no.noen som har erfaringer om det??meninger??
Yuna Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ja, du kan fint ta paracetamol/paracet. Opptil 2 om gangen. Men selvfølgelig med måte! Har selv en jævlig hodepine, og spurte legen min. Hun sa det ikke var noe farlig for fosteret.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Du kan trygt ta paracet! Babyen har det jo heller ikke godt når du har det vondt. Jeg har tatt 1 gram paracet 4 ganger til nå i svangerskapet. Og i forrige tok jeg også flere ganger. Dette har legen min også sagt!
LapScouse Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Du kan ta Paracet, men ingen andre "hodepine-tabletter"....! Globoid, Asprin etc. er No no no... Men Paracet kan du ta. Ta to og legg deg ned.
junibarn:) Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Både paracet og paralgin forte (resept) kan brukes under sv.skapet. Fikk selv paralgin forte for smerter på Rikshospitalet. De sa det var helt ok å bruke.
endaeintrønder Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 kun opp til 2 om dagen??man kan ta mer enn det,det står på pakken hva man kan ta!!og jeg har også tatt paralgin forte i mitt 1 svangerskap,skrevet ut på sjukehuset faktisk..men ibux bør du holde deg unna ja!
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 legen min sa jeg kunne ta 1 gram 3 ganger daglig (det tilsvarer 6 tabeletterpr. dag) hvis jeg hadde veldig vondt i ryggen.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2007 oki.takk for svar.. :-) får ta imårra tili vis det ikkje e nokka bedre...får heller legge seg istedet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå