-carina- Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Her går det i veldig mye forskjellig... Men ett av de er i alle fall: Prins-vil-ikke-sove... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Bolla, prinsessa Go'jenta Mange fine navn ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 20. januar 2007 #3 Del Skrevet 20. januar 2007 hehe,vi kaller vår for nesten det samme av å til. Lille-prins-vil-ikke.Han protestere på alt så. Men vi kaller han nu så mye rart:) Kjært barn har mange navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anca har jente og gutt:) Skrevet 20. januar 2007 #4 Del Skrevet 20. januar 2007 go klumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 20. januar 2007 #5 Del Skrevet 20. januar 2007 Snuppa, lillemor, trollemor, knetreguri (for tiden, hun "knetrer" sånn når hun er irritert/lei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. januar 2007 #6 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja, kjært barn har mange navn:) koseklompen, snuppeluppen, gullungen, simselimsen (inspirert av nick på dib!)osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 21. januar 2007 #7 Del Skrevet 21. januar 2007 Vi har lillemann, sovegutt (litli stuvur og elska strakur kaller pappaen han, islandsk) Munk har han også blitt kalt i det siste. Når han sover, folder han hendene under haka. Ser ut som en munk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 21. januar 2007 #8 Del Skrevet 21. januar 2007 Mye forskjellig, men det som går igjen oftest er Bolla, Hoppetussa og Nysgjerrigper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 21. januar 2007 #9 Del Skrevet 21. januar 2007 Og "jenta til mamma" så klart! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 21. januar 2007 #10 Del Skrevet 21. januar 2007 Enkelte dager er det helt klart "gulpeguri", men stort sett er hun vakkerungen, og gromgullejenta - noe som henger igjen etter de to andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 22. januar 2007 #11 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har forresten et til kallenavn, som jeg synes er litt morsomt - Michelinbabyen min! Fordi hun er ei skikkelig bolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 22. januar 2007 #12 Del Skrevet 22. januar 2007 kjært barn har bange navn, da har iallfall snuppa vår... snuppa, knøttet, tulla, pandra, bollo, +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå