hvorforerallenickopptatt? Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 HAr veldig god tid med å finne kjole, bryllupet er ikke før 2008, men skal til Danmark i 2 uker på sensommeren og alle sier at eg bør kikke meg om da. Noen som har erfaring med dette? Er kjolene mye billigere i Danmark?
Snurrepippen Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har nettop bestilt min kjole i DK. Ca 2000 kr rimeligere på akkurat den kjolen jeg skulle ha i DK kontra Norge. Men jeg hadde flaks og drømmekjolen min ble nettop fjorårets modell og det var nyttårs-salg i den butikken jeg skulle kjøpe den i, så jeg ender vel opp med at jeg har fått den 5500 kr billigere der. Men, jeg har tenkt meg en tur ned dit for å tilpasse kjolen og velge tilbehør osv., så det gåt vel så og si opp i opp in the end tenker jeg ;-) House of brides heter stedet jeg handler med. Veldig service-minded og hjelpsomme. De har en mega-stor butikk i København, og har vært borte i å sende kjoler hit tidligere osv...
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har også kjøpt min på House of Brides i København. Den blir bestilt i min størrelse og sendt meg pr. post. Ganske så drevne på å sende til Norge... De har veldig mange nordmenn som handler der! Jeg var absolutt ikke den enesten den dagen Forøvrig... min kjole kostet 5900 danske. Ble 6725 norske kroner. Denne kjolen var nedsatt 3000 kroner. I utgangspunktet var jeg ute etter en Rembo kjole. Den kostet 11900 i Danmark...koster like mye her hjemme. Pga kursen ville det ikke vært lurt å kjøpe den i København....
Vekten 78 Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Dere som har bestillt kjole på House of Brides; Har dere bestillt via nettet eller vært der nede? Og når jeg går inn på siden dems, så har de jo UTROLIG mange kjoler å velge mellom. Kan man virkelig få tilsendt alle disse?
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har vært der. De har veldig mange kjoler, men om de har alle som vises på nett vet jeg ikke. Det jeg fikk beskjed om var at de kunne bestille alt! Men det kan jo være greit å se kjolen og prøve den. Mange av de jeg falt for på nett så helt forferdelige ut på meg.....
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 Er det kun ikøbenhvn de har denne butikken?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Jeg kjøpte kjole i aalborg på Lilly. Det kan virkelig anbefales! Suuuper service! Og det er dessuten billigere enn i Norge! Ring for å avtale tid. Du finner nr på nettsiden. www.lilly.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå