Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 God lørdag!!! Hei jeg vet ikke hvem som har sett på meg før, men det var i hvert fall en snill sjel som tok seg tid til å svare. Jeg lurer på er det noe nytt som kan ha dukket opp?? Jeg er født 06.04.84 og jeg har termin 02.02.07. hva kan du se?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 kan du skrive litt mer spesifikk om hva du lurer på? svarer deg gjerne;)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 jeg lurer på om du kan se noe tydligere dato. Jeg har fått svar før om ca 12 dager før termin. Jeg begynner å bli veldig lei. Jeg har hatt følelse selv om at jeg føder før. Kanskje du også klarer å se hva som skal til for å sette i geng fødselen. Jeg har liksom ikke så veldig mye mer spesifikk jeg lurer på. Kanskje du bare hadde fått noe spennende opp. tusen hjertlig takk... Sender deg masse englestøv.....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg får opp at du vil føde før, mellom 7-14 dager, men får mest opp 10dager før. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men føler du er ganske nærme termin. prøvde å få opp et kort på hva du kunne gjøre for å få igang fødsel, jeg fikk opp berøring, så jeg vil si seksuelt samvær. Ellers så får jeg ikke opp noe annet, bortsett fra at det vil snart skje noe som vil gjøre deg lykkelig, tipper det er fødselen
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Tusen hjertlig takk!!! Får be kjæresten om å ikke jobbe så mye så jeg kan få noe berøring.He he he.... Og vi får håpe det er fødselen som gjør meg lykklig men for all del alt annet også. Skal stå her med åpne armer. jeg har jo tretten dager til termin. Så det hadde jo vært spennende om det hadde skjedd noe snart. skal prøve å gi beskjed til deg om jeg kommer i løpet av det du har fått i kortene dine. synd det bare står anonym... men det er jo også veldig forståelig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 ja, fint med tilbakemelding. grunnen til jeg velger å være anonym er å slippe unna maset som det medfører ved bruk av nick, spesiellt nå som vi har fått profil med post o.l. Og så er man liksom litt friere til å svare eller ikke. Prøver jo å svare så mange jeg kan da, men det tar en del tid.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Jeg forstår ikke at du orker. Så jeg beundrer deg virkelig. Du får nok opp mye fint,rart,morsomt og trist. Er ikke alltid like greit å kanskje si noe mindre hyggelig. Og da ha et nick. Da er det jo lett å få folk på nakken i stedet. Ønsker deg masse lykke til!!! Bra du har så mye energi til overs. Sender litt energi så du får svart fler.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Det har ikke skjedd noe ennå!!! Bare informerer deg. tihi..tihi... Det er bare å sende meg fødestøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå