Gå til innhold

Desember: Åååååååååååååaaaaauuuuuuuuuuuu

Gjest

Anbefalte innlegg

Har sånn tannverk! Knakk jo en tann i pinsen i fjor, og fikk ordnet den med en fylling. Var til tannlegen på tirsdag, og hun spurte hvordan det hadde gått. Jo, har gått veldig fint, ikke kjent en ting siden jeg var der sist. Men NÅ!!! Føler jeg har rier i kjeften. Holder på å bli sprø.

Har funnet ut at jeg ikke kan ha særlig høy smerteterskel, når en tann kan gjøre så inn i granskauen vondt..... Skal ikke til tannlegen før 7. februar (hadde seff hull i tillegg), men tror ikke jeg klarer å gå sånn som dette til da. Så mandag bærer det rett til tannlegen igjen.... Og jeg som HATER å gå til tannlege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer innom med verdens største *trøsterdegaltjegkan* klem jeg......

Det der høres utrolig vondt ut.

Du må hive innpå med smertestillende vet du.

Og du, det ER synd på deg!

Ønsker deg lykke til med tannlegen i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, jeg vet hvordan du har det.

Jeg måtte trekke en tann pga den var knekt nede i rota. Fikk betennelse, og etter masse smerter og styr så måtte jeg operere ut 2 tenner til. Fikk noe som heter ostemyelitt i kjeven. Det var super vondt!

Og jeg hadde tannlegeskrekk i tillegg - og det har ikke blitt bedre etter det her :-)

Ønsker deg i allefall masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shit, ikke godt. Her er det faktisk litt bedre i dag, men må nok ringe tannlegen igjen. Men lillegutt er syk, så kommer meg ikke noe sted i dag. I morgen må pappaen være hjemme....

Takk for trøsten jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..stakkars deg!!! Håper du kommer deg til tannlegen i morgen!! Kan ikke gå sånn og ha vondt i evigheter heller!!! Lykke til!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...