Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Har sånn tannverk! Knakk jo en tann i pinsen i fjor, og fikk ordnet den med en fylling. Var til tannlegen på tirsdag, og hun spurte hvordan det hadde gått. Jo, har gått veldig fint, ikke kjent en ting siden jeg var der sist. Men NÅ!!! Føler jeg har rier i kjeften. Holder på å bli sprø. Har funnet ut at jeg ikke kan ha særlig høy smerteterskel, når en tann kan gjøre så inn i granskauen vondt..... Skal ikke til tannlegen før 7. februar (hadde seff hull i tillegg), men tror ikke jeg klarer å gå sånn som dette til da. Så mandag bærer det rett til tannlegen igjen.... Og jeg som HATER å gå til tannlege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Buhuuuuu ingen som vil trøste meg litt???? Synes synd i meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Kommer innom med verdens største *trøsterdegaltjegkan* klem jeg...... Det der høres utrolig vondt ut. Du må hive innpå med smertestillende vet du. Og du, det ER synd på deg! Ønsker deg lykke til med tannlegen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Au, jeg vet hvordan du har det. Jeg måtte trekke en tann pga den var knekt nede i rota. Fikk betennelse, og etter masse smerter og styr så måtte jeg operere ut 2 tenner til. Fikk noe som heter ostemyelitt i kjeven. Det var super vondt! Og jeg hadde tannlegeskrekk i tillegg - og det har ikke blitt bedre etter det her :-) Ønsker deg i allefall masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 Å shit, ikke godt. Her er det faktisk litt bedre i dag, men må nok ringe tannlegen igjen. Men lillegutt er syk, så kommer meg ikke noe sted i dag. I morgen må pappaen være hjemme.... Takk for trøsten jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. januar 2007 #6 Del Skrevet 22. januar 2007 uff..stakkars deg!!! Håper du kommer deg til tannlegen i morgen!! Kan ikke gå sånn og ha vondt i evigheter heller!!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå