*Lissi* Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Heisan! Vil du se litt på meg? Lurer på om du kan se noen jobb på meg snart? Driver å søker nå. Og kan du se om jeg og sambo får flere barn. Er ikke prøvere. Vil ha fast jobb og jobbe litt, før vi eventuelt prøver på flere. (har to jenter min eks, og en gutt med sambo) Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69 Tusen takk!
nattinatt Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hallo vennen Får opp våren eg,med tanke på jobb.Rundt april/mai.Og graviditeten ser eg hausten 2008.Masse lykke til.Go klem til deg
nattinatt Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Du..ville du sett om du ser gravidtet på meg igjen?Me klarer ikkje bestemme oss,he he. Er født 04.05.68,og mannen er født 13.05.65 Ser du om mannen min begynner i gamlejobben sin igjen?
*Lissi* Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk for at du tok deg tid:-) Får opp at dere bestemmer dere for en til ja. Men, ikke at mannen din begynner i gamlejobben sin igjen. Kan du se hva kjønn vi får neste gang? Har lyst på en til, men er litt usikker på sambo... klem fra
nattinatt Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Hallo Ja,du eg sa litt kort ang mannen min,og jobben,for han er for tida sjukemeldyt frå den jobben,men ønsker å starte opp for seg sjølv,men før det,ønsker han å leige seg ut til andre firma,og ha litt diverse jobber.Men så er det etter 8 veker som sjukemeldt, at det må taes opp med arb.taker om tilrettelegging.Og idag var han bort til legen,og då meinte han at han skulle prøve å jobbe ei stund å sjå korleis det går. Så då vart eg litt paff,eg trudde,og andre som har spådd han,at han vart sjukemeldt ei stund til.Og andre har kome fram til det same som deg,at han ikkje begynner i den jobben igjen.Hm,ser du noko meir ang dette no når du veit dette?? Men når fekk du opp at me bestemmer oss for ein til,og korleis blir svangerskapet?? Eg får opp at sambo vil ha ein til,når dere er kome så langt som til tida eg fekk opp.Eg føler gut på deg eg. Klem til deg
*Lissi* Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2007 Heisan:-) Bruker pendel, men er ganske fersk. Derfor jeg prøver meg frem litt her inne. Merker ofte jeg føler/får opp "bilder" utenom også. Men, siden jeg er såpass fersk holder jeg nok litt tilbake:-) Når det gjelder jobben til mannen din, kan det være at han prøver å begynne å jobbe igjen, men ikke klarer å fortsette... Altså, at han bestemmer seg for å satse videre på noe annet. Får opp at du blir gravid enten på slutten av året, eller begynnelsen av 2008. Svangerskapet vil gå fint. Kan jeg spørre om hvor mangen barn du har? Klem fra
nattinatt Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Takk for at du spådde meg.Er spennende å spå.He he,du fekk gjerne opp mange?? Og det stemmer. Eg har tre med eksen,og to med mannen min.Altså fem stykker tilsaman.Fire jenter,og ein gut,som er minst.Var to i september.Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå