Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Har stikkninger helt nederst i underlivet på en måte.. ofte kynnere og en følelse av at det presser nedover.. Hadde det ikke slik første gang jeg var gravid.. Urinprøven var fin så det kan ikke være urinveisinfeksjon ... Er det andre her som har opplevd lignende..eller vet hva den stikingen kommer fra..? det er liksom ikke i sidene heller, mer i midten liksom.. Håper på mange svar:)
Januarjubel! Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Har det kanskje på samme måte, ja...se innlegget mitt fra nå nettopp: "nedpress eller rier?"
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 har termin 2 april.. skrev feil i nicket. litt nybegynner
mamma+litenspire Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Faktisk så har æ også d sånn nu.. men veit ikke ka d e..
Januarjubel! Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 He he, Ja da får vi virkelig håpe at det ikke er rier for din del! Jeg har hatt mye stikninger i underlivet gjennom de siste månedene av svangerskapet, og det kan visst være både livmora som vokser og babyen som trykker. Dette er det mange som opplever, det har vært mange innlegg om det samme her på bim. Så farlig er det ikke iallefall. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Ja, har noe lignende jeg også. Spesielt når jeg går, så kan jeg få sug eller nedtrykk følelse hvor blære eller noe der nede blir presset såpass hardt at det føles ut som om jeg skal tisse på meg eller at vannet skal til å gå... kommer ikke noe særlig i trusa så det er bare en følelse. Er det noe sånt du mener?? Jeg trodde det var urinveisinfeksjon eller blære katarr, men prøvene var fine. Litt ekkelt, spesielt når man går ute i butikker, jeg må stoppe helt plutselig opp og holder meg under magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå