♥Tiny Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Første tanna kom for en uke siden og idag dukket jammen meg tanna ved siden av opp Så nå har Tiril 2 søte små "tenner" foran nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Åååå... Hun er sikkert skjønn med tenner!! Du må ta ett tannbilde og legge ut så vi får se! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Har et bilde der tanna synes såvidt... Skal se om jeg ikke får lagt det ut ikveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 20. januar 2007 #4 Del Skrevet 20. januar 2007 lillegutt har å fått tann nr 2 i dag,den vises nesten ikke,men kan kjenne den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 20. januar 2007 #5 Del Skrevet 20. januar 2007 Vi oppdaget første tanna i går. Jeg synes det er så utrolig artig! Om noen skulle ha sagt til meg for noen år siden at jeg skulle bli rørt av ei tann så hadde jeg nok ledd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 20. januar 2007 #6 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer! Håper det skjer noe her snart også... Kjempegøy om du får lagt ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 20. januar 2007 #7 Del Skrevet 20. januar 2007 hei hei min Jonas fikk også sin første tann i dag,og jeg som trodde han skulle bli like sein som broren sin og han var 11 mnd når han fikk tenner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. januar 2007 #8 Del Skrevet 20. januar 2007 Ingen tenner her, bare sikkel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå