Gå til innhold

termin i april???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei..

er det noen flere enn meg som har termin i april??? jeg har 14 april =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin i april, nærmere 19 april.. så jeg skal vel teoretisk ikke være på dette trimesteret før i neste uke, men jeg har nå vært her å tyv lest noen uker nå....

passer ikke inn i 2 trimester der de prater mest om når innkalelsen til ul er og når de skal fortelle det til de andre...

Men syns det er mye fokus på denne slimproppen her inne.

Skrevet

Tror det er fordi folk ikke var helt klar over at før vannet skal gå skal det komme en slim-lignende greie ut.... Jeg var ikke LITT klar over det en gang! Men men, komme det som komme må. :s

Skrevet

Hei, jeg har termin 15. april. Fødte fem dager før termin sist etter vannavgang samme natt (uten noen antydning til slimpropp :-), så håper jeg sliipper å gå mye over termin denne gangen også.

Skrevet

23 april her.. så hører ikke til her ennå jeg heller ,men er nå å titter i ny og ne:-)... kommer om ei uke.. gleder meg..

Skrevet

Har termin 12.april og har funnet meg godt til rette på 3.trimester her. Greit å lære litt av de som går veldig nærme termin nå. :)

Skrevet

hei, 1 april her (nei ingen dårlig april spøk i år, hi hi)

Skrevet

2. april for min del:)

Skrevet

jeg har også termin 14.april:)en gutt. hvor skal du føde?

Skrevet

Termin 28.april jeg:) Hører ikke til her helt enda, men kommer om halvannen uke:)

Skrevet

Hei:)

Jeg har 12 april og har akkurat kommet inn her på 3. tri.

Har termin like etter påske. Regner med at påsken i år blir stille og rolig for min del....

Skrevet

jeg har termin 6. april...velkommen til oss i 3. trimester =)

Skrevet

å jada har termin den 01. april men håper og trur de kommer litt før..Begynner og bli tungt.

Skrevet

Jeg har 11 april... 80 laaaange dager igjen nå!!! :)

Skrevet

Jeg har 9 april, håper jeg ikke går over tiden denne gang, gikk 16 dager over::::(

Skrevet

termin 11.april her. begynner jo å nærme seg både med slimpropper og annet...

Skrevet

hei!

Jeg har også termin i april, den 6.

Skrevet

Jeg har blitt flyttet 3 uker frem (fra 22.3) og da lander vi på at jenta skal komme 16.4

Ny i 3. tri i dag =)

Skrevet

Æ har termin 20 april, å kommer vel egentli ikkje inn hær før tell uka...men enig men andre om at det blir for mye snakk om innkallelse tell UL å lign på 2.tri...Så dæffør e æ no hær å kjik litt istedet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...