Gå til innhold

Noen som drakk når di var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEI,jeg gjorde det ikke, så ikke kvel meg...

Men i går var jeg ute en tur (edru).. Da så jeg ei jeg vet er gravid og det synes på ho.. Ho drakk drink på drink + at jeg så ho drakk øl.. Tviler på at begge deler var alkofritt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt så tviler jeg etter hvordan bli og lival ho ble. hehe...

Skrevet

Men jeg vet jo ikke 100% da.. :) Folk får gjøre hva dem vil for min del..

Skrevet

Jeg drakk helga før jeg testet positivt. Etter det var det null alkohol for min del.

Var ute ganske mange ganger iløpet av svangerskapet, bl.a på julebord. Drakk både brus og alkoholfrie drinker. Fikk ganske mange stygge blikk, hva de tenkte bryr meg ikke. Jeg hadde det kjempemorsomt. Synes det blir for dumt å anta at folk gjør det ene eller det andre. Jeg oppfører meg ganske likt ute om jeg drikker eller ei.

Skrevet

Ok..Kansje jeg burde tenkt litt mer før jeg sa noe:)

Unnskyld folkens! Min feil :(

Skrevet

nei gjorde ikke det.. Hadde ikke tenkt hvertfall!

Var på byn da jeg var 4uker gravid.. drakk 3slurker øl og 5slurker av en drink og 4slurker rusbrus.. var ikke noe digg i det hele tatt. Var ikke 100% sikker på om jeg var gravid da... Men ikke en dråpe etter det.. nå er tassen 7.5mndr og jeg er ganske sikker han ikke har fått noen skader... Tenkte på det masse i svangerskapet..

men nå skal jeg ta meg en fest snart tror jeg... om noen mndr..

nå sover han hele nattan stort sett..

Skrevet

Niks! Eller, det ble vel noen ganger før jeg fant ut at jeg var gravid, men ikke en dråpe etterpå.

Det jeg syntes var så rart da jeg var gravid var at hvis jeg sa nei takk til et glass vin pga det, så var det liksom ikke greit for folk. Det var liksom "men du kan da vel ta deg bare ett glass? Det er jo så seint i svangerskapet". Men hvis jeg sa jeg ikke kunne drikke fordi jeg kjørte bil, så var det liksom greit. Rare greier...

Skrevet

Bare en ting til: Tviler på at noen her inne tør å innrømme det hvis de drakk noe mens de var gravide. Her inne blir jo folk kalt for hore når de røyker etter at ungen er født, så jeg lurer på hva de blir kalt hvis de kommer med en slik innrømmelse... ;)

Skrevet

JEG drakk da jeg var gravid! Testet positivt dagen etter:/

Og jeg var skikkelig drita også............ Tror det er maaange som har opplevd dette, vi er da bare mennesker som ikke kan sette livet helt på hold i tilfelle rottefelle alt mulig..

Skrevet

Ja drakk et par glass rødvin på ferie i Italia i påsken i fjor. Der var det ingen som sa noe el kikket rart på meg for det er vanlig i Italia å gjøre det.

Skrevet

Jeg drakk litt før jeg visste at jeg var gravid.

Når du skriver at hun var synlig gravid, så tenkte jeg umiddelbart: Hva om hun allerede har født, og har flaskebarn???!!!

I følge enkelte så er jeg også "synlig gravid", men jeg fødte for fire måneder siden. Ser her inne at flere ser gravide ut mange måneder etter fødselen, og får kommentarer deretter.

Skrevet

Jeg drakk et glass rødvin i påsken (var vel ca 6 mnd på vei) til lammesteken. koste meg med det glasset i flere timer, spsite masse mat og drakk vann ved siden av. Kunne greit ha kjørt bil for å si det sånn. Har overhodet ikke noe problemer med å innrømme det og null dårlig samvittighet.

Skrevet

Ja, men det var før jeg visste at jeg var gravid.

Var på ferie og jeg og sambo koste oss med drinker og øl. Skulle ha mensen dagen etter (vi prøvde ikke på barn, da). Plutselig etter noen glass så var det noe som sa meg at jeg ikke burde drikke. Følte i hele kroppen at jeg absolutt ikke burde drikke. Dagen etter hadde jeg ikke fått mensen. Fortalte sambo om den rare følelsen jeg hadde hatt kvelden før. Han ba meg ta en test, og det gjorde jeg. Positiv.

Ble ganske så uvel og kvalm da, ja.

Men det er nok mange som har gått på den "smellen".

Var forresten ute på by`n 3-4 ganger mens jeg gikk gravid. Drakk munkholm noen av gangene så det var sikkert noen som så litt rart på meg og trodde jeg drakk øl.

Skrevet

Var på ferie før jeg fant ut jeg var gravid, og jeg drakk og røkte MASSE. Fikk skikkelige nerver når jeg testa positivt. Men det gikk da bra. :)

Skrevet

var på 1ukers jentetur til grand canaria,og da kan man vel si at alkohol inntaket var litt meir enn vanlig. Å da var jeg visst ett par uker gravid,men det hadde jeg ingen anelse om da!

Å så tok jeg meg ett halvt glass rødvin til maten på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...