Gå til innhold

Karsten har begynt å "snakke"...


-carina-

Anbefalte innlegg

Har så vidt hørt det før, men i dag har han virkelig begynt å "snakke"... I dag har han sagt "ba" massevis av ganger. Og pappaen og jeg jobber hardt begge to... Jeg sier mamamama... Pappaen sier papapapa... Så vi får se hva han lærer seg å si først!! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er så artig! alexander sier mamama når han er sint,lei eller vil ha selskap. ellers sier han baba. og et antall andre lyder og tungekrøll! Kjempekoselig å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihihi mammen til Alexander! Det er akkurat det Simen sier og! mamamama når han gråter, og a ba ba ba til vanlig:) Snakker samme språk de da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Benjamin snakket mye før, men har stoppet helt opp. Kanskje han kommer til å være treg siden han hører både norsk (mammaen) og islandsk (pappaen). Vet vel ikke helt hva han skal si hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært opptatt av å gjenta ting for Ingrid knyttet til ulike handlinger. Den siste måneden har hun sagt "det samme" hver gang hun er trøtt, sulten eller vil opp fra gulvet. Også sier hun maaamaaa når hun er lei seg, eller gråter på andres fang(også blir det bra når hun kommer itl meg igjen! :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sier "mammam" flere ganger om dagen. Ikke godt å si hva han mener, men jeg velger å tro han mener mamma. Er artg uansett, spesielt når han sier det med høy, mørk stemme. "hør da mamma liksom"..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alexandra og seier mamma når ho er lei seg og ved andre anledninger når ho trenger meg... men pappa seier ho ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert stoppet opp fordi han driver og trener på noe annet... Karsten har snakket først på en måte, så har han hatt pause i snakkingen. Deretter har han plutselig begynt å snakke på en annen måte, for så å ta en uke eller to pause igjen. Sånn har det vært helt siden han begynte å "snakke"... Som den hylingen han gjorde. Første gangen var rundt 4,5-5 mnd. Så hadde han nesten en måneds pause før han begynte å hyle igjen nå... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...