Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Kan gutten vår få det for seg at han er ekkel, eller gjør noe ekkelt? Jeg mener at vi ikke trenger å kommentere det, men pappen sier altså æsj. hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 hei=) gikk litt fort der....=) vet ikke noe om babyen vil føle seg ekkel, ville bare si at her er det likt,kanskje verre....da mini var midre, så brakk faren seg hver gang mini hadde gjort i bleia...en gang spydde han til og med....mannfolk!!
♡ A & E ♡ Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 mener som deg at d ikke er noe vits å kommentere. ikke noe vits å gjøre noe negativt ut av bleiestellet
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Både jeg og pappaen er enige om å ikke "æsje" men gjøre stelling så koselig som mulig...Synes det er småbarnslig å vise at "dette er ekkelt" fordi det er en kjempefin anledning til å kose og prate med ungene og fordi det er en nødvenigighet..Man slipper ikke unna det uansett hvos mye man "æsjer" eller later som man brekker seg..(eller gjør man det?)
SurreGuri Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Herremin, klart er det ikke skadelig for barnet å høre at noen sier æsj, og barnselig er det heller ikke, går det ann? Sier æsj til det som lillegutt ikke får spise og til det han har gjort i bleia, da bare ler han og sier æsj selv. For det er jo det det er, nemlig ÆSJ, hva skal en ellers si? MMMM snadder...hehe neida har ikke hørt at noen har sagt at det er uheldig og si det.
Expat Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Fra det jeg leste tidlig var en entusiastisk respons (det er jo lov å lyve!) fra begynnelsen av, hjelper på pottetrening når den tid kommer. Er bæsjing fysj og fy, så vil de ikke gi bort noe i potta. En teori vi fremdeles jobber med... "Å, wow, se der" sier vi.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Samboeren min har ekstremt god luktesans, og reagerte derfor sterkt på å skifte bleie. Han utrykte dette i tillegg til at han hadde t-shorta over nesen for å skjerme seg mot lukta! (Seriøst!!!Helt utrolig spør du meg) Iallefall, min mening var at dette er noe av årsaken til at gutten fikk doangst, han kan fortsatt ha dårlig samvittighet for egen lukt dersom vi kommer inn på badet etter han har vært på do - han er nå 8 år!! Huff og huff. Jeg mener fortsatt at disse tingene hører sammen, og vil råde pappan til å kamuflere misnøyen sin litt. Må legge til at eldstemann er en sart type, tror ikke lillebroren vill tatt så tungt på det, men man vet jo ikke før man får reaksjonen... Samboeren min har skjerpet seg og sier ikke noe til lillebror ved bleieskift:-)...Vel kanskje ved de skikkelig ille bombene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå