Gå til innhold

Jippi!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 10uker på vei!! Bare 2uker igjen til jeg skal få æren av å gå inn på 2.trimester!!! Glede meg!

Nå er embryostadiet avsluttet, så nå kan jeg endelig si at jeg har et foster i magen min! Jeg er en av de heldige som har nesten ingen symptomer! Det eneste jeg merker er at jeg må ha mat ofte, må oftere på do, ømme bryster og selfølgelig at jeg trenger mye mer søvn! Va på ul på mandag og så at spiren beveget seg og at hjerte slo!! For en herlig følelse!

På torsdag skal jeg til legen for andre-gangs kontroll. Gleder meg!

Livet e herlig!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Jeg er sju uker paa vei, og skal til jordmor paa torsdag, gleder meg! Jeg er en del kvalm da, men har ikke kasta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok innvendig ul. Va på sykehuset på kontroll pga at jeg har celleforandring i tillegg(må nok fjerne litt av livmorstappen etter fødselen. Har gjort det en gang før for ca.3år siden - kjedelig!)

Så da va det legen som spurte om hun skulle ta innvendig ul på meg og... Sa selvfølgelig JA! Knallkjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at du har termin 26 august.... Hvordan kan det stemme at du er 10+3 i dag??? Jeg har termin 20 august og er akkurat 10uker på vei idag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 24 august...så det står det på min side iallefall;) men har en følelse at disse terminkalkulaturene er forskjellige...virker slik iallefall,men 24 er daton jeg fikk av legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 august...men jeg husker ikke første mensdag...men rundt den 14-17 november...så legen gikk ut fra 15 november...så da fikk jeg termin den 24 august..;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er du nok 9+3 på vei! Ikke 10+3.... Bare tell ukene fra 15nov! Men du er inne i din tiende uke....

Men lykke til videre!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh....okey...blir litt ør i hodet av dette as..men heter det seg ikke at når man er 9+1 at man er i den 10 uka da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det e ikke lett...;-)

Så lenge man er 9 eller 9+1 og opp til 9+6 er man inni den tiende uke. Men man er 9+? dager på vei. Den dagen man er 10uker(som jeg er idag), går man inn i ellevte uke, men jeg er ennå 10uker på vei... Ska ikke ver lett dette....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...