Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Er på slanker'n, følger grete roede kurs og skal ligge på ca 2200kcal om dagen. Nå tror jeg seriøst at jeg omkommer av pottis mangel og sjokaladehunger. Så jeg lurer på hvis jeg en dag (og kun en dag) bytter ut mat med snop, men passer på å ikke overskride 2200kcal. Bortsett fra at jeg får absolutt ingen fornuftig næring den ene dagen, så vil jeg vel ikke ødelegge slankekuren? Jeg vil vel fortsatt gå ned. Selvfølgelig vil jeg få en del vann i kroppen pga saltet, men siden jeg fortsetter på tradisjonell GR diett etterpå vil jeg vel kvitte meg med vannet i løpet av noen dager. Eller tar jeg helt feil, er snop kcal verre enn fornuftigmat kcal, selv om de er samme antallet??? Hjeeeeeeeeelp. ps. Finnes det snop-antabus?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Bare ett lite tips. Om du gir etter for søtsuget vil du oppleve ett nytt søtsug veldig snart. Er litt som å slutte å røyke skjønner du. Hver gang du spiser søtsaker, trigger du kroppens "behov" for mer. Så det letteste er rett og slett og ikke gi etter. For da vil du snart se at du ikke har så lyst på det lenger. Men lykke til hvertfall!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 vet du har rett.....så jeg leker vel egentlig mest med tanken. Later som om jeg kan spise snop så jeg har et sikkerhetsnett. Har foresten noen kosemerker jeg kan bruke i dag.....fy søren dette er ille. Har fysisk vondt, så lyst på potetgull har jeg.
krølle... Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Stakkars du... sies vel at krom skal hjelpe mot søt-behov, men har ikke prøvd det selv, så vet ikke om det funker. 1 kcal er vel en kcal samma hvordan form den kommer i. Personlig tror jeg det vil gå bedre med halvt om halvt i to dager enn en hel dag med godis. Ikke så veldig mye fyllmasse i godis så du blir sikkert supersulten... Får kjøpe deg en haug med kålrot og salat du kan fylle påmed ved siden av godisen. Får si som i går... du er dritflink som klarer å holde deg unna godis!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Jeg drikker mye te uten sukker for å dekke mitt sukker behov. Det hjelper hos meg!
krølle... Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Kom forresten til å tenke på at det finnes en haug med godis med kunstig sukker i og dermed nesten ingen kcal... kan kanskje være verdt et forsøk om du gir etter for godisbehovet...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Nå kjenner ikke jeg GR så god, men vet at enkelte matvarer oppfører seg annerledes enn annet sånn samme mengde karbohydrat vil gjøres mer eller mindre om til sukker ikroppen og derfor være mer fetende selv om ikke anntalll kalorier øker(Fedontenking)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 har tatt 2 ekstra c-vitaminer i dag, for de smaker som godis....vurderer å ta storebrors sanasol også....jeg er et sykt sykt menneske. Nå er det foresten mest potetgull jeg vil ha.....kan klare meg uten sjokolade. Håper dette går over snart.....for dette er ille...fy søren. Hvis jeg ikke har gått ned noe til neste veiing så saksøker jeg GR for nå (hittil) har jeg vært flink og pliktoppfyllende pike og fulgt alt samt trimmet en god del.
mai mammaen til to Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 hvis du skal spise potetgull er det lurt å spise saltstenger... ev popcorn... det er sunnere
-carina- Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Flink du er! Jeg elsker godis og hadde aldri klart det der... Og tanken på at man ikke kan spise godis øker jo bare lysten! Men ett lite tips... Jeg tror Snack aJack er ganske kalorifattig. (I hvert fall i forhold til potetgull) Og da får du jo litt potetgull-følelse ved siden av... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå