Gå til innhold

jeg orker ikke å bo sammen med han lenger.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alene hjemme sammen med min lille gutt som er 8 uker.jeg er veldig sliten og sover bare en time om natta. jeg fikk depresjon og angst etter fødsel og har veldig vanskelig periode akkurat nå.mannen min er sammen med vennene sine hver eneste dag.jeg ba han til å bruke litt tid sammen med oss.han sover som en stein hver natt .han hører at jeg gråter om natt men aldri kom til å berolige meg.

min phsykolog ringte og pratet med mannen min og har sagt hvor arvorlig er jeg syk men jeg ser at han bryr seg ikke om det.

jeg har bestemt til å skille meg fra han.hvis jeg skal være alene og han går ut og koser seg hver dag,tenger jeg ikke MANN. :(

hva skal jeg gjøre jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut til at du- allerede har bestemt deg, og ettersom han aldri er heima og ikkje virker som han bryr seg så ser da ut som at du har da bedre uten, då e da iallfall ein bekymring mindre for deg...

uansett lykke til

Skrevet

huff, dette hørtes ikke lett ut... vet ikke helt hva jeg skal si, men følg hjertet ditt iallefall:) denne mannen hørtes ikke så veldig sympatisk ut, men bare tenk deg godt om om du skal skille deg iallefall..

lykke til klem fra meg.

Skrevet

Vet ikke om dere er gift eller samboere, men kan du ikke i første omgang prøve å flytte hjem til f.eks. dine foreldre, hvis det går an? Eller har du noen venninner du kan få bo hos en stund? Så kanskje han innser hva han kan risikere å miste... Hvis han innser det, så må dere komme dere i parterapi. Er han ikke villig til det, så har du det nok bedre alene.

Lykke til.

Skrevet

Det er tross alt bedre å være ulykkelig alene,enn å være ulykkelig som to...Hvis du forstår hva jeg mener:-)

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Kan det hende at han ikke greier å akseptere at du sliter? Samboeren min har i alle fall problemer med det. Er veldig trist når jeg gråter, og han ikke trøster meg!:-(

Har selv slitt med depresjon i 2,5 år nå, og angst i 1 år, og vet hvor tøft det er...underskudd på søvn gjør det ikke lettere!

Er forresten mye værre å kjenne seg ensom når man faktisk ikke er aleine, synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...