Gå til innhold

Kan noen vær så snill å hjelpe meg ?

Anbefalte innlegg

Hadde IKM for 2 dager siden, men ingen tegn til tanta. Men testet i dag med QR og den var negativ, så tror ikke jeg er gravid.

De siste dagene har jeg hatt så vondt i høyre side (eggleder). Og så lurer jeg på om det kan være et graviditetstegn, eller om det er vanlig med smerter i siden like før mensen.

Håper noen kan hjelpe.

Fortsetter under...

Heisannn! Jeg hadde vondt i høyre siden da jeg fant ut at jeg var gravid(kjentes ut som sikking/napping). Men vett og at det kan være et tegn på at tanten e rett rundt hjørne....

Va ikke mye hjelp å få dette dessverre....

Lykke til!

Tenkte jeg bare skulle gi deg et lite håp ved å fortelle at jeg testet negativt på ikm og dagene etter - men allikevel var gravid. Dette står det på uke 4:

Allerede nå produserer kroppen din graviditetshormonet, HCG, slik at man kan finne det både i blod og urin, men ikke alltid nok til å slå sikkert ut på en graviditets test.

Håper du er gravid :o)

jeg fant ut at jeg var gravid når jeg var 6 uker på vei.

för jeg fant ut så hadde jeg vondt på venstre side, stikksmerter.

testet på IKM dagen, heeelt negativt, ei uke etterpå svakt positivt, först 2 uker etter IKM positiv test....

det finnes håp...

lykke til:)

Jeg testet den dagen jeg skulle ha mensen og den var negativ, og mensen kom ikke så da tok jeg en ny test 5 dager over IKM og da var den positiv. Jeg hadde også vondt i høyre side (når jeg fikk den stikkningen så var det det som gjorde at jeg ikke klarte å vente til dagen etterpå)

Lykke til å håper den er positiv da.

Sender over litt lykkestøv til deg jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...