bølla mi Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hei hei, jeg har vært med på prosjekt i porgrunn, fikk 7 perfekte egg på frys! Er du i porsgrunn eller?
kessi Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Heisann! ) Takk for svar. Nei jeg hører til St. Olav i Trondheim. Grunnen til at jeg spør skjønner du, er fordi på torsdagen var jeg og tok ut 11 egg. Men i dag fikk jeg beskjed om at bare et egg hadde blitt befruktet. Sist jeg gjorde dette, så fikk jeg ut 7 egg og 5 ble befruktet. Så jeg må si at jeg ble litt fustrert denne gangen, og ble litt misstenksom kan du si. At de sier at alt blir slik som vanlig med prosjektet, men at vi blir litt lurt med tanke på bonusforsøk med egg på frys. Derfor må jeg få dette bekreftet så jeg kan slå meg til ro med at det bare ble et egg på meg denne gangen, og at det ikke er sykehuset som lurer meg. For kan ikke noe for at jeg tenker slik denne gangen desverre.
bølla mi Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Skjønner at du tenker sånn ja, synd ikke fler ble befrukter, skjønner godt at det er kjipt, men det er jo dessverre forskjellig fra gang til gang da hvor mange som blir befruktet! Jeg fikk ut 23 egg, men "bare" 8 ble befruktet, så det er jo mange som ikke var godt nok... Tror nok ikke sykehuset lurer noen, de vil jo at så mange som mulig blir gravide antar jeg! Uansett har du et egg da, det er gullegget skal du se! Når skal du sette inn igjen da? Masse lykke til, alt ordner seg tilslutt!!!
kessi Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 Hei Blåbobler! ) Takk for svar. Joda jeg har jo den innstillingen jeg også. Å vet jo at det ikke går hver gang. Det var bare så skuffende skjønner du. Å prosjektet går jo på det med å prøve ut medisin for stimulering, ikke befruktning. Så derfor ble jeg litt mistenksom. For alt dreier seg jo om penger i denne verden vi lever i desverre. Men men... Jeg får bare som du sier krysse fingrene på at dette egget er gullegget. ) For som de sier: det skal jo bare et egg til så... Setter inn i morgen, så dette skal bli spennende! ) Klem
Mazza** Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 hei på deg kessi , jeg var med og fikk ut 13 egg , 9 ble befruktet ( icsi) og 7 ble fryst , fikk satt inn 2. Hører til i Porsgrunn
Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hvordan kom dere med på prosjektet spør nå jeg....
kessi Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2007 Heisann heisann! Det hørtes flott ut Mazza! ) Er i bedre humør i dag, og ikke så mistenksom lenger. hihi Har vært å fått satt inn gullegget i dag, og det var et flott egg. Så nå får vi bare håpe. Vi fikk en god forklaring fra legen vår på hvorfor det ikke ble flere, og jeg velger å tro på det. Han kunne fotelle at den sprøyten som jeg satt for å utsette eggløsningen min ikke var stor nok dose for min del. Dette forårsaket "trodde han" at kroppen min startet en eggløsning selv. Så de andre eggene som det ikke ble noe av, hadde allerede løsnet og var lengre i prosessen. En fornuftig forklaring. Så til deg Ambra: Spør på din avdeling om at du gjerne vil være med på prosjektet, og om det er plass til deg. Hvis det er det, så vil de ta en del tester i form av blodprøve, puls, vekt og blodtrykk. Hvis alt ser fint ut, så får du tilbud om å være med. Lykke til!! Stor klem til dere alle fra en lykkelig ruger! ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå