første-27 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Har vært inne å lest om Baby dry sin ammemadrass som man kan bruke i sin egen seng så man slipper å stå opp og amme om natten. Høres jo genialt ut, er det det? Noen som har erfaring eller hørt noe om dette?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg vil jo si at man ikke trenger en egen madrass for at babyen skal ligge og amme i sengen din!!! Jeg syns de lager litt mye remedier som de vil at gravide/nybakte mødre skal kjøpe. Seff er det sikkert kjekt å ha, men hva er egentlig vitsen sier jeg. På barsel ligger babyen rett i sengen og blir ammet, hvorfor kan den ikke det hjemme??? Men seff, kan jo være jeg ikke har forstått hensikten med denne madrassen;);)
første-27 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Enig i det, men poenget (ihvertfall for meg) er at man ikke trenger å være redd for at du eller mannen skal legge seg oppå babyen i søvne. Så kan man sove i ro uten å tenke på det.... jeg er vanligvis veldig urolig om natten når jeg sover, og samboern min er ikke hakket bedre.
nutri Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 står om den på denne siden. Har dessverre ingen erfaring å dele. Har ikke tenkt å kjøpe heller. Litt unødvendig ekstrautstyr synes jeg egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå