Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei dere! Synes det tar litt av nå med tanke på amming og alkohol....! Det er greit at det ikke er verdens beste kombinasjon, men folk må få lov til å ta seg en fest fordet om en ammer. Synes det er litt hysteri rundt amming og utdriviningen jeg da. Har aldri hørt om noen som har hatt problemer etter en fest jeg da. Nå er jeg midt oppi småbarnstiden med amming og det er mange av mine venner også. Alle tar seg en fest i blant uten at det har gjort noen skade for noen av oss. Greit, vi drikker oss ikke drita, men har vært godt brisne hele gjengen. Tror kanskje det tilhører sjeldenhetene at utdrivningen svikter? Og det går faktisk an å svar folk saklig og ikke slenge med leppa. ALLE andre spørsmål her inne blir svart så fint og oppmuntrende, men med en gang det dreier seg om spørsmål med alkohol e.l blir stemninga en helt annen. Greit å advare, å vite om risken, men det må vel bli opp til den enkelte å velge selv hva en vil gjøre??
Blomman Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 ingen av oss har slengt med leppa ang det med alkohol og amming her. Og vi har heller ikke gjort annet enn å advare. Snull her inne slet veldig etter å drukket alkohol - så det r ikke for moro skyld vi advare da vet du! På kellymom.com kan du søke på alcohol så kan du lese dokumentasjon på dette. Og valget har vi det gitt til den enkelte - har aldri nektet noen å drikke jg , men syns faktisk at det unødvendig å drikke mer enn det som er anbefalt - er faktisk som sagt en grunn til anbefalingene...... og jg vil respekteres for at det er mitt standpunkt i debatten
Expat Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Dette med utdrivingen og alkohol er faktisk et av standardspørsmålene på ammehjelperprøven, og det skjer igjen og igjen. Det er ganske dramatisk for den det skjer med. Og kan gi store konsekvenser for mor og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå