Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har ikke noen grunn til å tro det.Ting har gått fint med "oss".Jeg gleder meg helt utrolig til å bli mamme for første gang!! Men de siste 3-4 dagene har jeg stadig fått opp den tanken i hodet mitt;tenk om ting skulle gå galt nå!tenk å få et barn som er så mye for tidlig født.Det er jo ikke levedyktig ennå. er det bare meg som er så rar eller?
Luans mamma Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er 17+1 idag og har også begynt å bekymre meg først nå... Skal på ultralyd i februar og tenker stadig på om alt er bra der inne, og om babyen er frisk og "normal". Tror kanskje jeg har sett for mye på disse programmene om barn som blir født med ulike misdannelser. Det er ikke sånn at jeg tenker på dette HELE tida, men det dukker opp av og til. Forferdelig slitsomt i grunn!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 helt normalt å tenke sånn..,. men d går fort til uke 23 når de forsøker å redde et barn som kommer... så etter d kan du bare kose deg med hver dag du er nermere termin.. og d er sååå få som føder for tidlig, eller som d går galt med når man ser hvor mange som føder i året... d virker mer her inne, for jeg tror de som har problemer lettere søker seg inn til sånne steder som BIM, for ¨å få støtte og trøst.. og info om d som er relevant i forhold til komplikasjonene.. ikke alle seff da.. men ta d med ro.. d går nok bra skal du se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå