Gå til innhold

Hvordan sjekker JM åpningen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør hun det, og hvilken uke starter hun med det?

Jeg er i uke 36 og skal til JM om noen dager.

Håper noen kan svare. Liker ikke jordmora mi, men vil jo ha det sjekka.., og tror ikke hun kommer til å huske på det selv (er så forvirret) så kanskje jeg må minne henne på det..(?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...er du i Lillestrøm eller???

Skrevet

Jeg ble sjekka i uke 38 når jeg var poliklinisk på sykehuset. Var gyn legen som gjorde det da (var på vektestimering av babyen)

Skrevet

Men hvordan?

Nei jeg er på Vestlandet:) Gleder meg til jeg er ferdig med å gå til JM!

Skrevet

JM kjenner på deg nedentil vanligvis med to fingre, livmorhalsen ligger nesten helt i toppen av skjeden. Det er litt ubehagelig med andre ord.

Du sier at du hører til på vestlandet, hvor? Hører til i Haugesund selv og jeg fikk en mistanke om at vi kanskje har samme JM.

Skrevet

Jeg også hører til i Haugesund, og går til JM på Oasen..

;)

Skrevet

Da bor du sikkert rett i nærheten av meg, jeg bor på raglamyr, men går til JM på Bleikemyr. Hun jeg går til heter Hildegunn. Hva heter hun du går til? Jeg har hatt mange konflikter med JM og gruer meg til hvert besøk, sist kjeftet hun på meg da jeg ba henne inkludere samboeren min i samtalene, hun ser ikke på ham engang når han er med og når jeg går alene så angriper hun meg med kritikk og forteller meg kun hvor unormal jeg er.

Trist at slike får jobbe som JM.

Skrevet

Da er det ikke den samme jordmoren.. men ikke alle er like greie nei.. Vi får holde ut- ikke så lenge igjen nå:)

Skrevet

Hva heter JM du går til?

De fleste JM jobber på føden i hgsd i tillegg og der har jeg hatt praksis lurer litt på om jeg kanskje kjenner til hun du går til. Skal du føde i hgsd el på stord? Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Liker ikke helt å si navnet- kanskje andre synes hun er helt topp. Men hun jobber hvertfall der og jeg håper jeg ikke får henne på fødselen!

Skal føde i haugesund- og er ca. 36 uker på vei:)

Skrevet

Skjønner godt at du ikke vil si navnet, det er unødvendig å lage krig hvis det ikke allerede er krig mellom dere.

Du kan be om å få en annen JM dersom du får henne når du skal fø.

Lykke til!!!

Skrevet

Ja jeg kan jo det, men er litt flaut også kanskje siden hun liksom "kjenner" meg..

Selv lykke til!!:)

Skrevet

Du kan snakke med noen av de andre som jobber på føden om å bytte JM dersom du får hun du helst ikke vil ha. Det er litt flaut men det er jo din fødsel og du skal samarbeide med JM, da bør det ikke være en JM du i utg pkt vet at du ikke kommer helt over ens med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...