Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 jeg er i uke 40 og i ettermiddag har jeg vært ekstremt svimmel og holdt på å svime av flere ganger. noe å kontakte lege for? har også sterk hodepine, tatt to smertestillende i dag og fremdeles verker det. var på kontroll i går og alt var bra da.
findus Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hvis det har eputselig, synes jeg du kanskje burde ringe for sikkerhets skyld. Høres jo ikke noe hyggelig ut, og i det mminste kan du kanskje få noen gode råd. Og hvis det av en eller annen grunn skulle være noe litt skummelt, får de sjansen til å ta deg inn og titte litt på deg. Det får de jo ikke hvis ingen forteller dem at du har det sånn...
findus Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeg mente å skrive "hvis det har kommet sånn plutselig, synes jeg..." Går litt fort i svingene her :-)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Har du drukket lite? Det kan være tegn på lettere dehydrering? Drikk vann. Hadde du protein i urinen ved sist ktr? Har du hatt høyt BT? Du kan jo ringe føden og spør, det kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning. Har du masse ødemer? Evt fått nye ødemer siden sist ktr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå