doble Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Huff... jeg synes Juni er sååå lenge til! Med førstemann trengte jeg de 40 ukene på å forberede meg.. Men nå virker det bare såå lenge! Er klar NÅ jeg.. Andre som har det sånn?
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er også klar..Men jeg har ikke termin før 26 juni!:o/
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Mentalt sett så ja, men tidsmessig osv så nei! ;-) Håper virkelig ikke han kommer før tidligst 2 uker før termin for da får jeg trøbbel, hehe... Men jeg gleder meg til fødselen og den første tiden, til å se hvem som bor i magen min nå.
doble Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 Bra det ikke bare er meg da.. Blir leeenge å vente da, når man gleder seg sånn! Men det blir gøy å få en baby på sommeren. Så mye lettere å komme seg ut! Jenta mi kom i Januar, og vi bodde midt på bondelandet.. Kom meg jo aldri ut! Kjipt å trille langs en møkkete landevei.. Nå bor jeg i "byen", og har tilgang på flere strender i gangavstand:) Gleder meg til å dra på stranda med mine to små snupper;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå