Gå til innhold

hvor lenge har dere tenkt til å amme??

Anbefalte innlegg

jeg ble velddig lei i begynnelsen og sa til meg selv at dette gidder jeg ikke lenge, men nå syns jeg det går veldig greit og er billig og lettvint, så nå håper jeg på å amme så lenge som mulig frem til en ca 8-10 mnd

ettervært kanskje bare morgen og kveld som kos. For da begynner de jo med grøt og middag.

Nå er amalie 2,5 mnd og legger litt lite på seg så hun får noen ganger litt tillegg ekstra på kvldsmåltidet.

Fortsetter under...

Lillegutt er blitt ett år - vi ammer fortsatt minst 10-12 ganger om dagen - han elsker pupp og får alltid pupp etter de få måltidene han omsider har begynt å få is eg med fast føde. Håper å amme til to år, men kommer an på hvor lenge han vil det da.

Kommer jo mye an på hva guttungen vil da :-) Han er et drøyt år nå, og jeg ammer fortsatt 3-4 ganger om dagen (litt oftere i helga) + at han får ei flaske mm i barnehagen. Så jeg regner med at vi ikke gir oss sånn med det første :-)

Tenker at vi trapper litt ned etterhvert, men kanskje fram til han er halvannet-to år? Syns det er vanskelig å bestemme seg på forhånd, dette er førstemann så jeg har ikke noe erfaring med dette fra før.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...