lillelarven Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 hei har siden i går hatt stikking nederst i ryggen ,er plaget med bekken og har hatt en del kynnere , har litt murring i mellom , så hva jeg og tok meg et bad så kom det i badet en slimaktig orange litt blo så det ut som . gul orange tror ikke slim proppen så slik ut . håpe det roe seg ned er bare i uke 30,1 uker .
Mamman til M&E Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg ville tatt kontakt med føden om jeg var deg, bare for sikkerhets skyld.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 enig, bedre med en tlf for mye enn for lite. hvis du er du er usikker bør du ringe, for å få fagfolks vurdering av symptomene dine
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Slimproppen kan se ut som en slimklump og er ofte litt hvit/gul aktig minner egentlig litt om snørr. Hvis den var oransj er det jo tegn på at det er blod i den. Du bør absolutt ringe føden ettersom du kun er 30,1 uker hvis det er noe på gang er det lettere å stoppe det tidlig i forløpet. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå