Gå til innhold

hvor mye MME gir dere se små??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jonathan drikker 150ml med collet før han legger seg..begynnte med 100 men da var han fortsatt sulten... så han spiser en del syntes jeg... ammer litt innimellom men han spiser ikke i mere en 2 min så sovner han ved puppen, tror han bare koser når han ligger der...når jeg ammer våkner han igjenn etter 1 time og vil ha mere mat, nå som han fikk mme så sover han i 4-5 timer før han våkner er det normalt?+ el burde jeg vekke han??

 

var så deilig i natt, la vogn baggen oppi sprinkelsenga..så da ville han sove..hmmm men og ligge bare rett oppi senga vil han ikke.. så dette var 1 natta siden vi kom hjem som jeg har følt meg uthvilt når jeg våkner om morgenen.. han sov i 5 timer i strekk i natt:)

 

takk og pris for at han bir ordentlig mett av mme... begynnte og bli rimelig frustrert og lei meg siden han ikke ville spise ordentlig fra puppen( blir slitsomt og ha de hengende i puppen hver time)og særlig når de ikke spiser i mere en 2 min og bare sovner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått beskjed om at så lenge baby'n får i seg nok mat er det ingen grunn til å vekke om natten for å mate.

Så du kan nok bare nytte nattesøvnen din og la baby'n sove til han selv vokner og vil ha mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om å bare la dem sove på natta, men at man skal vekke dem etter 4 timer på dagen. Sigrid klarte å sove 7 timer ei natt. Det var dog kun et engangstilfelle. Hehe.

 

Gir forresten 100 ml og da er det ofte litt rester i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie drikker 120 ml, eller jeg lager 120, men det er ikke alltid hun spiser opp...

 

tess24 jonathan kom 23.12: vi har oxo hatt bagen til vogna oppi sprinkelsenga til amalie, og hun sover bra da, tror det er fordi det er litt trangere enn i senga... men nå har vi begynt å legge hun i sprinkel senga og nå fungerer det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt mme hele tiden. Jeg ammer først og gir mme etterpå til han ikke vil ha mer. Her går det i alt fra 60 ml pr måltid til 120. Jeg ammer først så det kommer vel an på hvor mye mm han får før han får mme.

Når det gjelder mat og natt så vekker jeg han ikke. Så her sovet Jonatan 6 til 7 t hver natt og det har han gjort lenge. På dagen ble jeg anbefalt å vekke han etter 4t. Ikke pga maten men for å lære han til å skjønne forskjellen på dag og natt. Slik at den lengste perioden med søvn kommer på natters tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...