Gå til innhold

Er det kjipt å servere svinestek i dåp....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes liksom alle har koldtbord og det er jo veldig deilig. Men vi har tenkt å ha svinestek og kakebord etterpå.

Ville dere blitt "skuffa" hvis dere fikk servert det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville blitt glad for å få servert det, jeg. Det smaker jo kjempegodt!

Skrevet

Nei det er jo kjempegod middag:) Server det du:)

Vi skal ha koldtbord bare pga at det er lettvindt:)

Skrevet

synes ikke stek er noe "mindre" enn koldtbord!!

Vi hadde selv oksestek. Noen tenker kanskje at svin er billigere/mindre stat ann andre steker. Kanskje. Synes uansett stek er fin mt jeg:)

Trenger ikke være mer tungvindt enn koldtbord. Ikke så veldig iaf. Det meste kan leges klart dagen før. Ligger poteter og grønnsaker ferdig skrellet/delt i vann kan man bare sette på kjelen. Steka og sausen lager men også dagen før og bare varmer. Om du ikke skal ha kald da. Det med å ha stek..greit å he en til å servere/koke/ordne. Spørs litt hvor mange dere blir da. Vi hadde ei venninne som tok seg av dette. Veeeldig behagelig da det er nok annet å tenke på denne dagen

Svar er altså-ville ikke blitt skuffa!

Lykke til:)

Skrevet

Svineteik er noe av det beste jeg vet;) Synes det er bedre enn koldtbord, jeg da:)

Skrevet

Ingen som blir skuffa av det, helt sikkert. Med en god saus til er det en veldig bra middag. Tror mange velger koldtbord eller snitter fordi det er enklere (hvis man bestiller, vel og merke), med stek er det ofte mange ting som skal holdes varmt og serveres samtidig. Men det er ikke kjipt!

Skrevet

hvorfor skulle det være kjipt det er godt det.

vi skal ha biff gryte vi. og pølser til barna i tilfelle de ikke liker gryte.

Skrevet

Ville absolutt ikke blitt skuffa. Vi skal selv ha barndåp i morgen og vi tar koldtbord. Men er enig med det at alle har det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...