7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 hadde tenkt å ha det.. men droppe seremonien.. er det dumt? det er jo feiring av babyen uansett...familie som møtes liksom:) han er nå 3,5 mnd.. når bør vi gjøre det? er det for sent når han er 6 mnd? takk for svar;)
Har byttet nick ! Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Vi skal ha navnfest når jenta er 5mnd, men i regi av human etisk forbund, fordi jeg liker den sermonien de har. Når det er sagt mener jeg at folk skal få gjøre hva de vil, uten å lure på om måten de gjør det på er dumt. I alle tider har mennesker benyttet seg (og hatt behov for) ulike overgangsritualer. Navnfest, men å droppe sermonien, er deres ting. Ikke bekymre deg for hva andre mener om saken:)
simbamamma Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Dere står jo fritt til å gjøre dette akkurat slik dere vil! Det er deres barn, hovedsaken er jo at det blir ei feiring, synes jeg. Vi skal ha navnefest med den seremonien som tilbys, tror det blir fint. Sønnen vår kommer til å være nesten seks mnd. og det synes jeg ikke gjør noe. Så lenge han er såpass gammel, er han jo litt mer "med", hvis du skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå