Gå til innhold

Er det bare jeg som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal ha med ihvertfall ett sett klær til beibien, pr. dag på sykehuset??

Kan jo bli der noen dager, og tror jeg synes det er koseligere med egne, nye klær, enn med de slitte sykehusklærne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

morsomt, jeg satt akkutt og tenkte på det samme :) tror jeg kommer til å gjøre det fordi jeg jo har så mye søtt jeg nesten ikke klarer å vente med å ta på nurket, også er det jo artig med bilder av babyn i andre ting enn sånne sykehusklær da :)

Skrevet

Jeg har pakket klærne til den lille i samme bag som mine klær!=)

Har jo så mye fint som må brukes og det ekstra stas å ha på den lille sine egne klær!=) Så det blir ikke noe sykehusklær på min baby!=)

Skrevet

Jeg sa akkurat det samme da jeg skulle ha førstemann... Men jeg ble så sliten på sykehuset at det var det siste jeg tenkte på der og da. Jenta mi hadde det samme på seg nesten hele tide vi var der.. Men et antrekk eller to kan være nyttig!

Skrevet

Må nok ha med et par sett jeg også. Men på sykehuset sa de at det var en fordel å bruke klærene der med tanke på at de tar seg av vask og slik så ikke en sine enge baby klær forsvinner. Vet ikke hvordan det er, men regner med at jm tar seg av et par skift i løpet av tida en er på føde/barsel og da var det en fordel at de hadde klær som tilhørte sykehuset. Men jeg må i så fall ha et par skift til vi får besøk :-)

Skrevet

har pakka en egen bag jeg, kan jo hende jeg kommer på barselhotellet og da vil jeg ha egene klær.

Lurt å bruke dem på barsel når du er der.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

hmm.har ikke tenkt å ha med,for om feks barnepleierne skal passe på babyen for en stund og om babyen har skikkelig bæsja seg ut,så kan de klærna bli rota bort. Skjedde med ei e kjenner. Babyene pleier bare å ligge med body og helseteppe pluss dyne her oppe ihvertfall. Så e har ikke tenkt å ta med noe. Men det er jo opp til hver enkelt..

Skrevet

hmm...der jeg skal føde jeg inntrykk av at man stort sett må ta stellet selv på barsel, men godt poeng...får ta med noen søte klær så får jeg og min kjære se hva det blir til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...