tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Alt er heldigvis klart nå, bare kyllingsalaten og eggerøra som skal ordnes imorgen ) Min supre søster som er kokk har ordnet ALT og vi får låne lokalet der hun jobber gratis! I alt med mat og pynt havnet vi på 2500, det var veldig rimelig synes vi! 17 til middag og 25 til kaker&kaffe! Min kjære søster får ett gavekort på 1000kr som takk for det hele.....+ at jeg skal ordne håret hennes gratis i 1 år hihi! Håper snuppa er i godt humør imorgen da, når hun skal døpes på selve soldagen (bor i Tromsø) :)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 gratulerer med mårradagen !!!! skal ikke ha dåp før i feb vi....håper kjolen passer,men har flere i reserve,heldigvis =) snill søster du har.skulle lånt henne her,hehehe. har begynt å planlegge.men guri hvor mye jeg ikke husker fra sist.... er sikker på at snuppa blir såååå snill at.er det katedralen hun skal døpes i?(husker ikke om det var rett navn på den) å ja...soldagen....=)) håper den titter frem da,hehe
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Hihi, vi skulle egentlig ikke ha før i februar, men da var det så mye annet som skjedde...så vi måtte forte oss ;o) Skal ha det i Domkirka, midt i sentrum... så er det omtrent bare å gå over veien for å komme dit vi skal ha koldtbord Går det bra med dere da, lenge siden sist:)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Heia:) Kor artig:)Det var skikkelig billig ja!Oda skinner nok som solen i morgen:) Ønsker dere en fin dag:))
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 joa =) ba går det her.men har vært noen grusomme hyledager.blir jammen sliten av det.hyl fra mårra til kveld,hehe.ære være dentinox !!!! heldig at du har kort vei da.vet hvor den kirka er også.sovna på trappa der i mine ville år,hehehe....=)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Vi skal og ha dåp i morgen, og Eline er jo født samme dagen:) Vi slipper ganske billig unna, i og med at svigerforeldrene mine lager mat. VI handler bare inn drikke:) Vi blir 14 til middag og 20 til kaffe. Lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå