Gå til innhold

sydentur i uke 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt spurt om å være med på sydentur i uke 30. Er det for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan formen din er...Vi tenkte oxo å ta sydentur i mai og da er jeg 30uker på vei,men har funnet ut at vi heller tar det i påsken.Mulig det kan bli tøft med flytur i uke 30...er ikke helt sikker på det der

Skrevet

Vil ikke tro det. Bare ta hensyn i forhold til sol og mat, så bør det gå bra. Jeg skal reise på ferie til Italia i uke 30. Har ingen betenkeligheter med det. Har vært der nede tre ganger dette svangerskapet og tar mine forhåndsregler. Det har vært uproblematisk for meg ihvertfall. Er i veldig god form.

Skrevet

Eg skal være i Thailand fra uke 26-29. Så lenge formen er fin er det no ikkje nokke problem. Noen sei man skal holde seg unna tropiske strøk, mens andre sei berre reis. Eg tar sjangsen på at det går greit...

Skrevet

Det er ikke noe problem for de som ønsker det,ikke noe farlig med det..

Selv var jeg i syden nå da jeg var i uke 17 og jeg personlig kunne ikke tenkt meg og reist senere.Det tok på med en sånn reise..Tenker at det hadde vært verre med en myye større mage;o)

Men det lønner seg og si i fra for det er ikke alle selskap som flyr med gravide så "nærme" fødselen..Har lest noe om at man må ha med legeattest o.l...

Skrevet

Jeg skal ut på tur i uke 30 (eller var det 31..?) til Brasil. Så lenge det ikke er komlikasjoner så er det ingen problem å reise, men noen flyselskaper forlanger en legeattest som ikke er mer enn to uker gammel hvis man skal reise med fly etter uke 28. Jeg vet ikke om "mitt" selskap forlanger dette, men jeg har ordnet med legetime rett før jeg drar så jeg kan ha med en for sikkerhets skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...