Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er den siste tiden blitt veldig bestemt og sier NEI til det meste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en gutt på 19 mnd som også prøver seg mer og mer for tida.......

sier gjerne nei, men ender som regel opp med å gjøre det!!hihi!!

blir sikkert verre etterhvert tenker jeg........

Skrevet

Tulla mi på 20 mnd får sånne "raserianfall" når hun ikke får lov til en ting. da blir hun helt desperat å leter etter noe å kaste i gulvet... vi må jo nesten bare le for det er jo litt søtt da:-) Verre blir det, det vet jeg av erfaring..... eldste på 10 år er fortsatt i trass alderen han så lurer på når den slutter...

• 2 uker senere...
Skrevet

min yngste begynte med det før hun var fylt ett.....

Skrevet

Joda, har begynt å merke det nå ja, er 21 mnd hun nå. Så nå skal jeg til anskaffelse av trass bok for å ruste meg til det kommende slag! Hehe..

Skrevet

Sønnen min begynte å trasse rett etter han begynte å gå. Han var ca 14 mnd da han begynte. Han får et nei, ser på oss, smiler og gjør akkuratt det han ikke får lov til. I det siste blir han så sinna av å få et nei at han løper og slår i veggen el. eller kaster seg ned på gulvet og hyler i et raserianfall.

Skrevet

Gutten min på 23 måneder er definitivt i trassalderen nå!

Skrevet

Min er 18 mnd og har trasset siden hun var minst 11 mnd. Men er konsekvent med henne så det er ikke noe problem. Bare fint at barn tøyer grenser for det gjør de der de føler seg trygge.

Skrevet

Da er hun her iallefall trygg, for hun tøyer alle grenser HELE tiden, umulig å være konsekvent spør du meg!!!

Skrevet

Man kan rive av seg håret innimellom, men jeg må bare være konsekvent uansett hvor mye hun trasser også kommer belønningen etterhvert ved at hun gir opp trasset på noen områder og er snill som en engel for så å trasse på nye ting igjen. Jeg hadde nok vært mer bekymret om hun ikke trasset i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...