Gå til innhold

Noen som skal/har bestilt vanlig ul i 3.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tenkt å bestille vanlig ultralyd før termin? (volat)Jeg vurderer det, bare for morroskyld egentlig. Vil vite at alt er bra, kanskje få med meg noen ekstra bilder osv.. Noen med erfaring her? Er det bortkasta penger? Jeg er i uke 33.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på egentlig...lurer sånn på hvordan babyen min egentlig ligger inni magen min nå på slutten og sånt, men har jo ikke hatt grunn til henvisning, for nysgjerrighet teller visst ikke som medisinsk grunn :) Håper noen kan svare!!!

Skrevet

Skal ikke være noe problem å bestille ultralyd nå.

Er bare å si at du lurer på om alt står bra til inni der.Ønsker du derimot ul på sykehuset må du sikkert ha litt mer grunnlag.Har vært på flere ultralyder,er nå i uke 35.Hos den ene legen er det helt gratis og den andre har jeg kun betalt 50 kr for bildene.

Undersøk litt på opplysningen 1881 eler forhør deg med venner der du bor hvile leger som utfører dette!

Det er jo veldig betryggende.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg var på ul forrige uke. ( i uke 35)

Bestilte time hos en privat gynekolog,jeg ville bare ta en ekstra titt før fødselen jeg,også se på vekta til babyen.

Kostet 500 siden jeg ikke hadde henvisning,men synes det er verdt det.

Skrevet

Så det var noe å se? Tenkte kanskje de har blitt så trangt at man liksom ikke får noe inntrykk av ting :)

Skrevet

..kan jg spørre om hva vekten var? Jg var på UL uke 35 og barnet ble estimert til 2000. Det var litt i minste laget, så jg skal tilbake på ny ktr. uke 37.

Skrevet

Var på sist ul i uke 33,da estimerte han vekten til mellom 2300-2500:)

Jenta mi veide 3540 da hun kom til verden,men det ser jo ut til at denne tassen kan bli noe tyngre da:)

Skrevet

I uke 35 veide snuppa mi 3020g. Så det blir ei stor jente.

Det var noe å se,men så klart var det trangt. Hodet hadde festet seg,så jeg så bare bakhodet på henne da. Men kropp armer og bein fikk jeg sett. Var så lubben og god i magen atte;)

Skrevet

har bestilt 3D ultralyd da jeg var i uke 32. litt dyrt 1000,- men det var vært det!!!! vi fikk 4 bilder og 4 korte videoer... sitter og ser på ham ofte jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...