Gå til innhold

Dagsoving...Hvor mye sover deres på rundt 4 mnd.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt har de siste dagene kuttet ut luren på 1-3 timer etter frokost.Samt sover bare fra 1-3 timer fra ca 06 til 19-20 da han legger seg for kvelden..Før sov han fra ca 07 til 09-10 og hadde en lur til fra ca 14:00 til 16-17..Nå sover han max en time av gangen virker det som,ofte bare 30 min.Ellers er han blid og fornøyd,stort sett...Men blir litt overtrett når han har vært våken mange timer..Da sovner han med puppen eller jeg legger han i vognen.Men det er ikke alltid det funker.Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt ut som slik vi har det. Slik som i dag sto vi opp kl 8, og eneste han har sovet i dag er 45 min i vogna når vi gikk tur. I tillegg til vogna når vi går tur, er vippestolen det eneste stedet han sover på dagtid, men vi forsøker å avvenne han med det. Er vel ikke bra å sitte i den for lenge av gangen? Når vi er ferdig med å gå tur våkner han hver gang, så han sover ikke når vognen står stille. Han er ofte overtrøtt på kvelden. Vi legger han mellom kl 19 og 22, avhengig om han har fått lov til å sove litt i vippestolen eller ikke..... Litt frustrerende. Trodde spebarn skulle sove mye jeg...

Skrevet

Sånn har vi det også. Håkon står opp mellom 08.30 og 09.30. Sover rundt en time ca 11 og 14.30 + en liten blund på max 30 min rundt 17. Natta klokken 20, da er han så trøtt at han må stimuleres for å holde seg våken ved puppen. Han sover forresten i vogna på dagtid, helst ute.

Skrevet

Håkon blir forresten 4 mnd på torsdag.

Skrevet

Vår gutt har også sovet litt i vippestolen,men det var mer før...Da lot jeg han ikke sitte mer enn ca 20-30 min.,men når jeg tenker meg om sitter de jo ofte lenger i bilstoler som er mye brattere i ryggen.Så jeg tror ikke det gjør så mye å la de duppe der..Han sov mye før,men den tiden er tydeligvis over:)Sover Jørgen godt på natten da?Det gjør vår.Hadde 2 mnd.der han ikke spiste på natten heller,men nå er det ofte mat rundt 04-05.Startet 1.januar med nattmat igjen..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...