Gå til innhold

September: Har babyene deres begynt å le?

Anbefalte innlegg

Endelig lo min idag for første gang, den skjønne trillende latteren.. Har jobbet lenge for å få det til og så kom den plutselig idag når jeg tok av pysjen. Han har ikke ledd mer idag, men håper han vil gjøre det oftere fremover. Har dere noen triks for å fremkalle latteren hos de små?

Fortsetter under...

Hun lo for en mnd siden. Nå ler hun ikke noe særlig lenger... Vi må finne på noe nytt hver gang for at hun skal le... Men hun lo masse av at vi blåste henne på magen og sånn:) Og har ei venninne der gutten ler av alt som en skulle tro ville skremme ham! Som Bøøøøøø med mørk stemme!

Annonse

Ja, han ler en del:)

Han ler når pappaen lager brummelyder i nakken eller halsen hans (tror det vibrere gøy). Han ler også når jeg strekker ut tunga til han, geiper og lager lyd samtidig, når jeg lager lyd og tar nesa mi innpå nesa hans (godt forklart eller hva, uff....).

Det jeg mener er sånne kobinasjoner av lyder og beveglser synes han er gøyalt.

Og så ler han til sitt eget speilbilde:)

Og når jeg synger den indianersangen. Eller når jeg lager sjørøverlyder (tenk: "arrr") og spør om han er vår lille pirat... he he:)

Uff, så barnslige foreldre vi er:)

Ja. Han ler når han er trøtt, også er han veldig kilen. Så kveldsstellet her i huset blir ofte bare "rot", vi kan nesten ikke ta i han uten at han gapskratter :) Andre ganger, som på babysvømming, sitter latteren og forsåvidt også smilet veldig langt inne!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...