Gå til innhold

Oi her var det koselig :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei:) Brukte å være her litt før,men synes det var så stilt her. Men sr ut til at det er litt mer liv her inne nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit!

Foreløpig er det ingen av disse ekle anonyme fra Småtroll som har klart å finne veien inn her. Så det er veldig trivelig her... Det er nok mer liv på Småtroll, men det er jo ikke så rart, det er jo flere babyer smo er født i 2006 enn babyer som er født i juli-06... :o)

Veldig koselig med flere som har lyst til å lage liv på disse sidene her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss :)

 

Og, ja det er kjempekoselig stemning her og aktiviteten har tatt seg skikkelig opp i det siste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gjøre mitt for at aktiviteten her skal blir bedre enn på småtroll:-) ... så mye negativt som det har vært der i det siste har jeg rett og slett søkt ly her...føler meg trygg på at jeg får saklige svar på det jeg lurer på:-)

 

Vi trenger ikke å komme opp i like mange innlegg og svar, men bare det at spørsmål og svar er saklige og ikke kjefting eller mobbing....har aldri sett noen av delene her ...så ja konklusjonen er at juliklubben er best...(har vel skrevet det i flere av svarene mine i natt....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med langevipper. Jeg har også bare fått saklige svar, og jeg prøver å svare på det jeg føler jeg kan svare på.

Så velkommen til Din Babys triveligste side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...