-carina- Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Velkommen inn på klubbsidene for juli-barna... ) Nå er jeg ute og maser litt igjen, vet dere! Men det har blitt så koselig der inne nå i det siste atte! :oD Ønsker alle nye velkommen!! )
-carina- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Så koselig!! Jeg så deg, skjønner du, men har aldri sett deg på juli-klubb-sidene... Er ikke alle som er klar over at de sidene eksisterer... Så da "maser" jeg litt i blant! )
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Hmm.. Har ikke vært der jeg heller. Hvor er det - på en måte? Hilsen litt dumme
-carina- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 Alle nye er hjertlig velkommen! Det som er kjekt er jo at alle babyene der er like gamle... Gjør det letter når man skal sammenligne litt! ) Klikk på Klubbsider på menyen (ikke rulle-menyen) på venstre side her (rett under DIB-treff). Klikk deg inn på 2006 og deretter juli klubben... Velkommen! )
-carina- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2007 Og PS. Du er ikke dum... Siden er ikke så lett å finne... Det er derfor jeg "maser" litt inne på småtroll i blant... )
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 var litt på juli siden til å begynne med,men synes det var så stilt der inne. Men det har kanskje tatt seg litt opp:)
-carina- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2007 Har tatt seg litt opp... Er nok mer liv her på Småtroll, men jeg bruker å være innom klubbsidene ett par ganger om dagen i hvert falll... ) Velkommen, velkommen! )
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 skal begynne å titte innom litt oftere jeg å
-carina- Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2007 Jeg dytter litt i kveld, jeg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå