Gå til innhold

Hvor i magen kjenner dere sparkene fra uke 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en del spark øverst i magen, langt over navelen.

Er litt usikker på om det er spark eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest nedover og til en av sidene;)

Skrevet

i og med at livmoren din fortsatt ligger et godt stykke under navlen er dette mest sannsynlig ikke spark :)

Skrevet

Eg kjente det ca 2 cm nedanfor navlen då eg kjente liv i byrjinga (15+3) - desse boblene/leamus-feelingen. Då eg kjente spark (18+0) var det på venstre side. Det er framleis der eg kjenner mest spark, eller rundt navlen. Eg har høg livmor sa jordmora, veit ikkje om det har noko betydning.

Skrevet

har fremdeles ikke kjent spark, (uke 19 nå) men bevegelsene er fra navlen og ned, og helst rettet mot urinblæra!

Skrevet

På den tiden kunne jeg kjenne spark like over navlen når jeg satt, jeg tror magen blir mer "komprimert" når en sitter, altså at livmortoppen på en måte forskyves litt oppover, spesielt når en sitter sammenkrøllet. Men helt øverst i magen tror jeg er veldig lite sannsynlig, da har du nok enten en hakkende gale termin, venter minst to stykk eller det er noe annet du kjenner ;-) Nå som jeg er i uke 21 med et SF-mål som tilsvarer uke 26 (altså livmortoppen ligger nå like høyt som den normalt ligger på en i uke 26) kjenner jeg fortsatt mest spark under navlen, men et og annet over også.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg lå ganske sammenkrøket, det var da jeg reiste meg jeg kjente sparket.

Tror ikke det kunne være noe annet en et spark!

Skal dobbeltsjekke dette med jordmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...