Gå til innhold

Anbefalte innlegg

,,,føler meg helt utslitt! Sent igår kveld fikk jeg mensen,og kraftige menstruasjonssmerter. Har hatt sterke smerter i hele natt(også nå),samtidig som jeg gråt meg i søvn. Har grått i hele dag,bare jeg tenker på at det er over så kommer tårene. Føler meg helt tom,har ikke mer å gi. Føler en sorg over å ha mistet noe jeg aldri har hatt. Dette var femte gangen,vet ikke hvor mye mer jeg har å gi,føler meg psykisk utslitt. Dette har vært mitt største ønske i tolv år! Med alle påkjenninger under ventetiden,symptomer,hormoner som herjer i kroppen - så blir det nesten som å slippe luften ut av en ballong når ting går galt.

Jeg skjønner ikke hvorfor kropppen min ikke kan ta imot? Denne gangen så lå alt virkelig tilrette,med to egg av topp kvalitet,alle blodprøver var fine denne gangen og det var tilogmed på min egen syklus denne gangen -og det skulle visst være veldig bra....jeg skjønner ingenting,jeg gir opp....

Har ikke mer å gi nå,alt føles tungt,og for ikke å snakke om skyldfølelsen for min samboer. det er så vondt og sårende og se hvor skuffet han blir....

uff...dette ble bare trist og leit,måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7867916-n%C3%A5-orker-jeg-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var virkelig trist,og jeg vet ikke hva jeg skal si...

Jeg håper du har noen rundt deg som kan støtte opp om deg nå,og at du ikke er alene om alt det triste...

Ta vare på hverandre !

Jeg sender deg en god klem...

Annonse

kjære lulle liten

det var trist og lese,ufff det er tøft det er sikkert og visst.

..

ikke gi opp lulleliten,tenk om det er din tur neste gang..

et vennepar av oss venter tvillinger nå om 2mnd,de prøvde nesten 8 år,og på12 forsøket satt dem,hvem skulle tro det!!!!!

det har vært dyrt og selfølgelig veldig slitsomt for dem begge,men nå venter de to nurk :0))))))

hver gang jeg misslykkes skal jeg prøve og tenke på det,det er håp :)

stoor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...