MrsNina Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hvordan i all verden skal jeg klare å få lillegutt til å bli mindre redd for å bli dusjet? Han liker å bade, men hopper ut av badebaljen og prøver å rømme med en gang jeg slår på dusjen.....
menmybaby Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 jeg har desverre ingen råd, men vet hvordan det er jenta mi like ikke å bade hun, med en gang hun ser at jeg tar henne med inn til baderommet, begynner hun å gråte jeg har prøvd med forskjellige leker i badekaret hennes, men ingenting hjelper hun vil verken leke eller dusje i vannet, trengerselv råd jeg
brooklyn Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 hva med å dusje sammen med han? at han får sitte på armen og heller se hvor vannet kommer fra enn at det plutselig dæljer han i hodet? Her var lillemann ikke noe begeistret for å dusje, så han dusjet sammen med pappaen. plutselig en dag akte han seg ned og stod der nede på gulvet, rakte ut hånden for å få såpe i, før han vasket seg på magen:) Lo så tårene trillet. han har ikke badet siden!
MrsNina Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 Næ...har prøvd å ha ham på armen....usj....
LilleStjerna Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 prøv å ta han mer med i dusjen... vend han til dusjen.... min er åxå sånn, han e livredd dusjn...
Maia mor til 4 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Ta et litersmål og fyll det med vann og skyll ham på den måten. Ikke tving ham til å dusje. Det går seg antagelig til etterhvert av seg selv. (men noen barn synes og det er vondt å dusje.) Jeg holdt på med litersmål leeeeeenge, men nå dusjer hun nesten uten protest.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Her var babysvømming løsinga. Han ELSKER å dusje. Det gjorde han ikke før vi startet på svømming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå