Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei, jeg har fått beskjed om at jeg mest sannsynligvis venter en liten guttebass. Har så på følelsen av at det er et lite jente barn, kann beskjeden ha vært feil?., noen som han opplevd dette?
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 jeg har ikke,men kjenner 2 mødre som har...hun ene måtte farge de rosa gardinene blå (fikk vite gutt på en senere ul.) og hun andre fikk vite at det va jente som kom ut,så hun sa: gutt mener dere vell...litt sjokka.hehe
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Jeg fikk gutt men ved Ul sa de jente.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det er vel større sansynelighet at ultralyd kan ta feil av jente, at det er en gutt mener jeg. Hvis man får beskjed om gutt og det er en jente, hva er det jordmor har sett feil da? en gutte tiss og testikklene er vel ikke så lett å ta feil av ? ikke vet jeg...
mammaen te Noa:) Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg fikk vite at det er 70 prosent kjengs for at jeg får gutt, men navlestrengen lå mellom bena så det kunne være den de tok for en penis....
luciababy Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Fikk vite på ordinær UL i uke 18 at det var ei jente. i dag (uke 36) viste UL at den lille er en gutt!! Så det skjer virkelig at man tar feil ang kjønn på UL...
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Hos meg kunne de ikke se kjønnet på ord ul, men på 3d var de sikre på at det var en jente. Kan de ta feil på 3d også tror dere? Hjelp, har kjøpt endel rosa ja..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 de kan ta feil men hvis de sier hva det er så er de rimelig sikre. Ellers sier de at det er sånn eller sånn. Har hørt om flere som har fått motsatt av det de sier. Det er gjerne jenter som kan se ut som gutter. Men på gutt kan det være lettere. Der ser de jo noe som står opp og evr pungen. Det var lett hos meg og jordmor var ikke i tvil. Ikke vi heller. Lykke til!
Borabora Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var på UL nå i 19.uke og hun kunne ikke helt se hva det var da den lille ikke ville skreve med bena slik at vi fikk sett kjønnet. Men hun fikk et bilde fra en litt vanskelig vinkel til slutt, og der så hun en "tutt".....men det kunne liksågodt være en kjønnsleppe sa hun!! For fra den vinkelen kunne man kun evt. se den ene kjønnsleppen. men om HUN skulle tippe så ville hun si en gutt - men vi føler SÅ sterkt at det er en jente! Vi klarer ikke vente og skal om litt ta 3D bilde. Og da har jeg fått vite at jeg må drikke masse kaffe eller innta masse sukker først slik at den lille blir "gira" og rører masse på seg under undersøkelsen.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Jeg kjenner ei som var på 4 ultralyder der 3 av disse var 3d.. hun fikk beskjed om gutt på alle sammen.... men ut kom ei jente. det viste seg at hun hadde veldig hovene kjønslepper.... så man skal ikke tro blindt på Ultralyden...
minnie27 Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Konklusjonen er.... men kan ikke stole blindt på ultralyd, hverken vanlig eller 3D. En bekjent var på vanlig ul og fikk beskjed om at hun ventet gutt, var deretter på 3D ul hos en flink gynekolog som sa han var 110% sikker på at det var en jente.... og ut kom en gutt. Har hørt at hvis de sier det er gutt på ul er det 90% sikkert, mens at hvis de sier det er jente er det 50% sikkert. Venter nå på nurket i magen skal komme i april. To ul viser at det er jente, men sikker er jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå