Gå til innhold

Mmm... Starte på pilla igjen??

Anbefalte innlegg

Heisann snupper..=o)

Ja, tror jeg kanskje må starte på pilla igjen... Dessverre....

Fant dette ut i natt etter hyrdestunden... Denne sexen var så dårlig og GRUSOMT og vet ikke helt hva jeg skal gjøre...Jeg er den som blir veldig fort tørr og når han sitter å fikler med dongen så må vi nesten starte helt på nytt igjen...Slitsomt... Tar jo all "romantikken" ut denne dongen...og ikke minst så gjør det vondt...

Man skal jo ikke gråte etter en sex, noe jeg gjorde i natt... Første gang dette har skjedd for meg...Begynner bare å grine når jeg tenker på pillene, så jeg gruer meg til å fortelle sambo at jeg skal starte på dem igjen..=o( Han kommer sikkert til å bli overlykkelig...

Vel, håper jo at han sier nei men tror ikke han gjør det...

Men hva synes dere, skal jeg starte igjen eller vente??

Trenger råd nå ja... Vet selv at jeg ville ha sagt til de som er i samme situasjon, at "nei, ikke gjør det, din kropp dine valg"... Men må jo tenke litt lengere nå...Vet jo at det ikke er lett og vanskelig... Men vil jo ha det best mulig forholdet også...

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7867651-mmm-starte-p%C3%A5-pilla-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm... Ja, er jo en fordel da...=o)Noen anbefalinger=o)?

Men her ødlegger kondomen så mye for meg at det er å bli sprø av... tror jeg skal snakke ordentlig med sambo om dette før jeg starter på pilla igjen...Har bare brukt kondom 3 ganger så burde vel gi det en sjanse til...=o)

Er jo akkurat ferdig med TR så har forsatt litt tid på meg..=o)

Tusen takk for at du svarte=o)

klem

hva med sædrepende midler da?det skal vi bruke for jeg har slutta på pilla jeg også....vi skal holde oss unna fruktbare perioder og da er det null kos i halmen i disse periodene...så bruker vi sæddrepende midler ellers...jeg verken liker eller tåler kondom og syns at de ødelegger alt...

så jeg forstår frustrasjonen din...men jeg akter ikke å begynne på noen piller igjen!det er ikke mitt problem at sambo ikke ikke vil ha barn så det får enten bli sånn som vi gjør det nå ellers så får vi la vær:)

så vi satser på sykuskontroll og jeg har lest flere steder at det blir brukt med gode resultater...hun ene har brukt den metoden i 3 år uten noen uhell...:)

Ja, dette høres jo bra ut...*legge til lista* Får ta det opp med han dette også da...

Snakk om å være fersking, men dette får man kjøpt på kondomeriet,ikke sant, og det er vel en form for glidemiddel...?

Tusen takk=o)

klem

ja det er mange som bruker det som glidemiddel i tillegg!da slår du to fluer i en smekk!:)hehe

du får kjøpt det på apoteket men får vel sikkert kjøpt det på kondomeriet også:)

du får foressten kjøpt det på billig tester.dk på nettet også!ganske sikker på at jeg så det der:)

dette er noe sambo aksepterer i allefall og han er sinnsykt striks på sikkerheten:)

Annonse

aner ikke hva det heter men det er jo forskjellige typer av det også men jeg veit at en type som heter etter eller annet med 9 i seg:)hehe

prisen aner jeg ikke men jeg har hørt det er dyrt...men det spørs jo hva man legger i begrepet dyrt da:)

Det finnes heldigvis måter å ha sikker sex uten hverken kondom eller piller. Man kan blant annet tempe og sjekke utflod (sjekk tråden jeg akkurat skrev om det). Kondomer er ekle ting og tar spenninga helt vekk fra sexen synes jeg.

Lykke til i alle fall. Jeg gleder meg til jeg kan slutte på pillene og det hadde vært skikkelig hardt å så skulle begynne å ta dem igjen fordi sexen var så dårlig. Jeg håper dere finner en løsning som begge to er fornøyde med.

Hønemor: Ok... Får ta meg en tur til uken å sjekke markedet=o) hehe... Tusen takk skal du ha=o)

Frøkna: Kondomen er sex drepende..hehe... Helt jævlig og har ikke særlig lyst å bruke pillene igjen... Så skal ta en prat med sambo om dette.. en real prat... Rakk ikke det i går så får ta det i dag...

Jeg har jo også begynt å sjekke utfloden min og vet sånn ca når jeg er mest fruktbar... Men sæden kan jo leve opp til 5 dager i en livmor så det er jo ikke super sikker det heller...

Men skal lese innlegget ditt=o)

tusen takk får rådet=o)

klem

Hei BabyCakes =)

Unnskyld at jeg trenger meg inn i denne tråden, men såg bare det at du føler du vil begynne på p-piller igjen. Jeg tenker på det at hvis du begynner med det nå, og så skal slutte med de igjen, så vil det ta en stund før syklusen din stabiliserer seg når dere først skal begynne å prøve å få barn igjen, på en stund. (Dette ble en lang og kronglete setning, men håper du forstod...?)

Vil du "utsette" kroppen din for mer hormoner? Tenker på det at du har så lyst å få en baby igjen etterhvert (når han også vil), og vil du ikke da bli mer oppgitt og lei deg hvis kroppen bruker lang tid på å "hente" seg inn igjen? =) Vil liksom ikke at dere skal bruke lang tid på å få til en baby når dere først har bestemt dere for å prøve igjen...

Glidemiddel er en fin ting hvis du føler det blir for tørt...

Håper du finner ut av dette, og jeg vil ønske deg lykke til med ALT fremover. Gratulerer med forlovelsen forresten =) =)

Klemmer <3 <3 <3

Heihei... Tuse takk for gratulasjonen=o)

Jo, du har my rett i det du sier... Vil ikke proppe i meg mer hormoner enn det jeg allerede har...

Men nå har jeg jo sett her at det har kommet masse bra råd så tror nok ikke jeg starter likevel... Får helle holde ut og prøve å nyte og ikke tenke så veldig mye over det. Så skal gå å kjøpe glidemiddel...=o)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...